Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tholo

Featured Replies

Besvaret

Hej

hvad er fælden ved Tholo's foder???

Kylling? Tørret eller fersk? Og hvordan er kyllingen og den udefinerede fisk konserveret inden det benyttes til foderet? (jeg er meget lidt pjattet med BHA og BHT!)

Det lyder jo ellers fornemt... så må hellere skrive og spørge, men hvis nogen ved noget, vil jeg gerne vide det :mrgreen:

Besvaret
Hej

Kylling? Tørret eller fersk? Og hvordan er kyllingen og den udefinerede fisk konserveret inden det benyttes til foderet? (jeg er meget lidt pjattet med BHA og BHT!)

Det lyder jo ellers fornemt... så må hellere skrive og spørge, men hvis nogen ved noget, vil jeg gerne vide det :mrgreen:

Har selv overvejet lidt om hvad jeg synes om at der bare står fisk ikke noget om hvilke fisk tænker om det er lidt ligesom "fjerkræ" kan være alt??? nå men vil gerne

have info hvis du får noget fra dem :blink: synes nemlig ellers det lyder godt, men nu har vi så godtnok lige bestilt 2 x 15 kg wolfblut så det håber jeg jo på er godt :genert:

Besvaret
Hej

Jeg ved det lidt... Jeg ringede nemlig og forhørte mig ad, da jeg overvejede om de kunne bruge en forhandler :genert:

Men kyllingen er tørret. Og det sagde jeg til Henrik at de skulle sørge for at skrive, da jeg ved nogle vil fravælge det netop pga det.

Den udefinerbare fisk er udefinerbar, da det er sæsonbestemt. Men det er primært fede fisk. Mht konservering så ved jeg dog ikke om det er konserveret eller ej...

Besvaret
  • Forfatter
Jeg ved det lidt... Jeg ringede nemlig og forhørte mig ad, da jeg overvejede om de kunne bruge en forhandler :genert:

Men kyllingen er tørret. Og det sagde jeg til Henrik at de skulle sørge for at skrive, da jeg ved nogle vil fravælge det netop pga det.

Den udefinerbare fisk er udefinerbar, da det er sæsonbestemt. Men det er primært fede fisk. Mht konservering så ved jeg dog ikke om det er konserveret eller ej...

Ok - det er et stort plus, at kyllingen er tørret :5up: Foderet er jo naturligt konserveret, men derfor kan den kylling, der er brugt, godt være konserveret med BHA.... Men siden de skriver, at det er "menneskekød" (sjovt ord :mrgreen:) de bruger, så er det forhåbentlig ikke.

Tror vi prøver - rimelige priser er det også!

Besvaret

Og vores kræsne kræ siger det smager mums :blink:

Hvilket siger meget :mrgreen:'

Du holder os lige opdateret ikk? :engel:

Besvaret

Hvorfor ikke prøve at kontakte dem direkte og høre mht. konservering ?

Jeg spørger gerne direkte på fabrikken/fabrikanten og forlanger et skriftligt svar.