Hop til indhold

Vejer og alder passer sammen til hvalpe.


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Hej :P

 

Kender I noget man kan se på internet om hvalp hvor meget vejer som passer til alder ?

 

Med venlig hilsen

Chalotte :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karen

Hej.

Det tror jeg ikke du kan finde, men hvis din hvalp er livlig og glad og vokser fint så tror jeg bare du gør rigtigt. De vokser faktisk meget hurtigt medens de er i den alder din er.

Hilsen Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anonymous

Hej igen.

 

Ja fordi min veninde har hundehvalp på 4 mdr og er 13 KG, er den rigtigt eller er det for hurtigt voksen ? Min veninde siger at hun plejer give aftensmad som mennesker få fordi dyrlæge sagt det er godt for hunde,s maven... Jeg gøre det ikke for jeg lyttet efter Aalborg dyrlæge sagt skal tørfodre heletider må ikke give noget mad som vi få indenfor hun er blev 1 år må få lækkert mad så det er forskelligt til dyrlæge,s mening.

 

Derfor jeg vil bare nys. høre om det rigtigt eller for alt for hurtigt vosken...

 

Derfor jeg vil bare høre om det :wink:

 

Med venlig hilsen

Chalotte :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anonymous

Jeg ville lytte til min dyrlæge hvis jeg var i tvivl - og naturligvis havde tillid til ham/hende.

Kig ligeledes på fodervejledningen bag på dit foder - Spørg evt. opdrætteren hvor meget han/hun regner med at din hund kommer til at veje som voksen (plejer at være det der bliver fodret ud fra). Husk der er forskelliget foder som er beregnet til store, mellem og små racer.

Hold øje med om din hund spiser op + hvordan den ser ud til at trives. Lad den eneldig ikke blive tyk i voksealderen. Men sørg for at den får de næringsstoffer den har brug for i denne alder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...