Hop til indhold

cocker spaniel han søges....


Gæst Twiggy
 Share

Recommended Posts

Hi :)

 

jeg har en rigtigt sød cockerspaniel hun, og vi har i lang tid overvejet om hun skulle have nogen hvalpe, og da vores anden store hun desværre døde sidste vinter, har vi besluttet at det gerne må være nu :)

vi har altid haft hund, ligeså længe jeg kan huske, Betty som vi har nu er vores 2. cocker, udover det har vi haft howawart.

 

Men, fandt jo hurtigt ud af at det ikke er helt billigt sådan lige at få hende parret (:..hun er blevet parret en gang før, men desværre kom der ikke noget ud af det da han var ret ung og uerfaren.

Så hvis der var nogen der skulle have lyst til at tilbyde deres han til parring til gengæld for en af de hvalpe der kommer ud af det er i velkomne til at skrive til mig(:

hvis det er tale om et beløb på max. 1000kr for parring er det også helt i orden.

 

Om Betty:

 

Betty er 2 et halvt år gammel, hun er sort med lidt hvid rundt omkring, hun er meget legesyg og glad, og meget opmærksomhedssøgende og kærlig, hun kommer godt ud af det med andre hunde.

Hendes ene øje "hænger" en lille smule. Hun bliver dyrlægetjekket en gang hver halve år eller mere når vi skal have hende med til sverige ,loppefri, og ellers sund og rask :)

Hun har ingen stamtavle!

for os handler det ikke om penge eller lign. men bare om at få nogen dejlige hvalpe og lidt selskab til Betty da vi selv beholder en af dem(:

 

 

Bettys forældre:

Jeg kender ikke faren, men vi har købt hende af et vennepar, og har derfor også kendt hendes mor, hun har ikke haft nogen sygdomsproblemer eller lign, og var helt sund og rask til hun døde i en meget forfærdelig ulykke desværre :(

 

Hvis der er andet i vil vide skriver i bare.

 

 

vi bor i nordsjælland.

 

Ps. Der er billeder af hende i mit galleri (:

 

Venlige hilsner

Karoline l. Pihl :vuf:

Redigeret af Twiggy
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...