Gæst kchris Skrevet Marts 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Marts 26, 2008 Jeg er efterhånden godt træt af de store og upersonlige dyrehandler som lige rundt om i Århus. Mangler en dyrehandel hvor man bliver mødt med et venligt smil og ikke mindst hvor man kan få den hjælp og vejledning man har brug for. Vil høre om der er andre der har det på samme måde eller om der er nogen der ved om der findes et alternativ til de store butikker i århus området?? Hilsen Kchrs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Marts 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2008 Vi har en søøøøød dyrehandler i Skanderby Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Marts 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2008 Joe... Jeg synes generelt ar der ingen reel vejledning fås hos de dyrehandler der er i mit område. Lovprisning af egne produkter, men ingen reel viden. Ingen reel interesse udover at få solgt så meget som muligt. Jeg skal køre over 30 km for at komme til nærmeste medmnindre jeg vælger den efterhånden kæmpe butik i dyrehospitalet, hvor der heller ikke rigtigt er nogen viden om produkterne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Marts 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2008 Joe... Jeg synes generelt ar der ingen reel vejledning fås hos de dyrehandler der er i mit område. Lovprisning af egne produkter, men ingen reel viden. Ingen reel interesse udover at få solgt så meget som muligt. Jeg skal køre over 30 km for at komme til nærmeste medmnindre jeg vælger den efterhånden kæmpe butik i dyrehospitalet, hvor der heller ikke rigtigt er nogen viden om produkterne. Hvad med hnb http://www.hnb.dk/default.asp?thePage=start den ligger i fakse. Jeg har ikke selv været der, men jeg har planer om at køre forbi, specielt nu hvor de er begyndt at sælge BARF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2008 Har du prøvet Dyrenes 1 og Alt på Agerøvej i Tilst (ved siden at Babyest)? Deres udvalg er naturligvis ikke så stort som i MaxiZoo, men betjeningen er glimrende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Marts 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2008 Der er flere her i Kbh med sød personlig betjening, men det er vel for langt væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Marts 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2008 Har du prøvet Dyrenes 1 og Alt på Agerøvej i Tilst (ved siden at Babyest)? Deres udvalg er naturligvis ikke så stort som i MaxiZoo, men betjeningen er glimrende Ja de er altså rigtig søde.. Jeg har også brugt den inde i frederiksgade, men de er vist mest til gnavere.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts