Hop til indhold

Hvalpeleg i Århus


Sammy
 Share

Recommended Posts

På fredag får jeg min lille nye guldklump hjem (8 uger gammel schæferhvalp)

Har du en lille guldklump som kunne tænke sig at lege og bor I i Århus (gerne Århus N) så skriv meget gerne en pm eller et svar her i tråden.

 

Skulle du have en rigtig god hvalpeonkel eller tante hører jeg naturligvis også gerne fra dig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kunne også kigge forbi schæferhundeklubben kreds 75, Århus Nord :genert:

 

Sæsonnen er ganske vist lige overstået, men vi træner stadig :slem:

 

Jeg har ikke heelt overblik over hvad der er af små hvalpe :lun: men jeg ved at der er nogle, bl.a. en tæve på nu 10½ uge, men hendes "far" er i København for at være "barnepige" for nogle politikkere :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa :)

 

Beklager det sene svar. Jeg har været på kursus i Odense de sidste par dage.

 

luckyluna det lyder super med en sød hvalpetante. Det er vi meget interesseret i :lol: Skriver lige en pm.

 

A9: er lige overflyttet til Kreds 75 (det er Lisbjerg-kredsen, ikk?) Starter godt nok på hvalpeholdet i DCH med ham om et par uger (der har jeg gået i en menneskealder med mine to andre hunde), men er overflyttet til kreds 75 fordi jeg også godt kunne tænke mig at gå der med ham. Så også et par "kendte" navne på deres hjemmeside ;-) Det er desværre ikke muligt at træne begge steder, da det er lørdag hvalpeholdene træner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa :)

 

Beklager det sene svar. Jeg har været på kursus i Odense de sidste par dage.

 

luckyluna det lyder super med en sød hvalpetante. Det er vi meget interesseret i :lol: Skriver lige en pm.

 

A9: er lige overflyttet til Kreds 75 (det er Lisbjerg-kredsen, ikk?) Starter godt nok på hvalpeholdet i DCH med ham om et par uger (der har jeg gået i en menneskealder med mine to andre hunde), men er overflyttet til kreds 75 fordi jeg også godt kunne tænke mig at gå der med ham. Så også et par "kendte" navne på deres hjemmeside ;-) Det er desværre ikke muligt at træne begge steder, da det er lørdag hvalpeholdene træner.

 

Ej, altså nu bliver jeg nysgerrig :genert: hvem kender du i Lisbjerg :engel: det er der jeg selv tilbringer en pæn portion af min sparsomme fritid :vuf:

 

Kig endelig forbi deroppe, når du har tid :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...