Hop til indhold

Izzies første sne <3


Tonks
 Share

Recommended Posts

:fornaermet: Så troede jeg lige at der var en sød besked om min fine hund i sin fine FØRSTE sne! Og så var det bare en jaloux kommentar :fornaermet:

 

Sæføli, hvad andet kunne du vente?

 

Men se så lige på din karmascore Missy...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
:fornaermet: Så troede jeg lige at der var en sød besked om min fine hund i sin fine FØRSTE sne! Og så var det bare en jaloux kommentar :fornaermet:

Ja havde du ventet andet når du har sne nok til os alle og vi ikke har noget

så jaloux joo det er vi absolut

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris

ha ha ha ha ha:slem: her er der også masser af sne, og Det er også første gang trunte oplever det, og hun synes bestemt også at det er rigtig sjovt og lege i, så da jeg skulle ha hende ind igen havde jeg fået mig en hvid hund istedet for en sort he he.

 

Har desværre ikke en kamera for ellers ville jeg har taget nogle billeder af hende ude i sneen, skal prøve og se om jeg kan låne et så jeg kan nuppe et par billeder af hende til og sætte herind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
ha ha ha ha ha:slem: her er der også masser af sne, og Det er også første gang trunte oplever det, og hun synes bestemt også at det er rigtig sjovt og lege i, så da jeg skulle ha hende ind igen havde jeg fået mig en hvid hund istedet for en sort he he.

 

Har desværre ikke en kamera for ellers ville jeg har taget nogle billeder af hende ude i sneen, skal prøve og se om jeg kan låne et så jeg kan nuppe et par billeder af hende til og sætte herind.

engangs kameraer koster ikke ret meget, og de tager rimelige billeder såååå :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Laika og undertegnede var lige ude og nyde de to snefnuk der var kommet i dag og i kan tro Laika nød det

hun opførte sig som en lille hvalp der så sne for første gang, og boltrede sig bare i det kolde gys

nå ja billederne er ikke de bedste med det skulle også gå stærkt for at få hende i søgeren så undskyld kvaliteten :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...