Hop til indhold

Lexus


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Årrhhhh - han er jo blewn kæmpe :shock:

Tja, Men hans halv bror er snart 3år og vejer 64 kg såååå bette-mand har noget at se op til. Jeg siger til ham når jeg giver ham mad. Spis bette-mand, spis så du ka' blive lige så stor og stærk som keeper *GGG*

 

Keeper!

2705_keep969_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrhhhh - han er jo blewn kæmpe :shock:

Tja, Men hans halv bror er snart 3år og vejer 64 kg såååå bette-mand har noget at se op til. Jeg siger til ham når jeg giver ham mad. Spis bette-mand, spis så du ka' blive lige så stor og stærk som keeper *GGG*

 

Keeper!

2705_keep969_1.jpg

 

O___________________________O

 

64 kg!? Det er jo.. min ideal vægt.. (som jeg så IKKE har nået ned til)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han skøn. :D Har en liiiiiille svaghed for ddb'er. :oops:

Det er også bare en dejlig race kan jeg sige dig.. Jeg faldt for den da jeg så Turner and hooch i 92'...Jeg er stadig ikke træt af ddb'en

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syn´s jeg har set det ansigt før, herligt :D

Må jeg spørge, er der en bestemt årsag til at Keeper har tasker på ryggen?

Jeg tror det er mest for sjov.

 

Py ha, det er godt, så er jeg mere rolig...fik lige et flash back til en Cesar Millan udsendelse hvor hunden fik tunge tasker på ryggen for at blive rolig eller noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syn´s jeg har set det ansigt før, herligt :D

Må jeg spørge, er der en bestemt årsag til at Keeper har tasker på ryggen?

Jeg tror det er mest for sjov.

 

Py ha, det er godt, så er jeg mere rolig...fik lige et flash back til en Cesar Millan udsendelse hvor hunden fik tunge tasker på ryggen for at blive rolig eller noget.

Uha. Nej, nej det er overhovedet noget i den retning :shock: De hunde som bonvitalis har er harmoniske og "hviler" i flokken, der er ingen slinger i valsen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han skøn. :D Har en liiiiiille svaghed for ddb'er. :oops:

Det er også bare en dejlig race kan jeg sige dig.. Jeg faldt for den da jeg så Turner and hooch i 92'...Jeg er stadig ikke træt af ddb'en

 

Ja, den film har været god for ddb'en, det er også den der er skyld i at jeg er faldet for dem. :D Og jeg er så ibare blevet mere vild med dem efter jeg flyttede for nogle år siden og en familie lidt længere nede af vejen viste sig at have ddb'er. Da min egen hund var hvalp havde familien en ddb-hvalp på samme alder, og han var bare den sjoveste legekammerat. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...