Hop til indhold

2 gange Yorkie plus menneske siger HEJ


Gæst Casmir
 Share

Recommended Posts

...så HEJ fra os*

 

* hvilket indkluderer:

 

  • Casmir, min lille tæve på 3 år, som er ganske reserveret og helst bare ligger ved Moar og putter dagen lang :engel:

  • Ticco, min spritnye, lillebitte og yderst brunstige han på 10 mdr. Og hvis man tror at 1700g MANDEhund ikke kan give et par velmenene Nisser et ordentligt dyt i bamsen, så tror I fejl, og af samme grund er alle Nisser nu flyttet i sikker afstand fra gulvet :slem:

  • Tanja, hun-mennesket på 33, som synes det kunne være hyggeligt at høre lidt fra andre hundeglade. Casmir er min første hund efter en barndom med alt fra højt præmierede langhårede schæferhunde, pelsrige pekingesere, yorkies med egoer som Batman, godmodige sankt bernhardshunde, puffede pudler, evigglade westies, søde mops og skønne skotter. Ticco fandt jeg hos en kennel, der havde købt ham tilbage, da ejeren ikke havde tid til ham alligevel...og jeg har længe været på udkig efter en han i samme størrelse og farve som Casmir, og her passer han bare perfekt :5up:

Jeg synes alle hunderacer har deres charme, og engang når min mand har et uopmærksomt øjeblik laver jeg min egen kennel med forskellige racer, så jeg kan hellige mig de firbenede fuld tid :-D Indtil da nyder jeg i fulde drag at der endelig er kommet en til i 'flokken'.

 

Glæder mig til at lære jer og jeres hunde at kende!

 

Tanja :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...