Hop til indhold

Mundkurv når hunden er alene.

Gæst Venus222
 Share

Recommended Posts

Gæst Venus222

Hvad mener i om at give sin hund mundkurv på når den er alene hjemme hvis den ødelægger ting?

Jeg synes det er noget forfærdeligt noget at gøre og det løser jo heller ikke hundens problem. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Signe Og Vapsen

Bare tanken for min indre alarm til at ringe. Hvad nu hvis den på en eller anden måde får mundkurven snøret ind i et eller andet, så den kommer til skade! At det så også er kanon synd for hunden, kommer først i anden tanke, efter dens sikkerhed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad mener i om at give sin hund mundkurv på når den er alene hjemme hvis den ødelægger ting?

Jeg synes det er noget forfærdeligt noget at gøre og det løser jo heller ikke hundens problem. :stupid:

Det er i mine øjne overhovedet ikke acceptabelt........... Så skulle man hellere afhænde hunden, hvis det er den type løsningsmuligheder man griber til......

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Signe Og Vapsen
Jeg synes iøvrigt der er sært at man overhovdet kan få den tanke.... :hmm:

For ja, det kan jo nemlig komme til skade og den må da have besværd med at spise og drikke....?

Det er vel fordi det er en nem løsning... Og hvis man ikke gider træne hunden, så vupti. På med en hundekurv og sofaen er reddet! YAAAAAY

Link til indlæg
Del på andre sites

For ja, det kan jo nemlig komme til skade og den må da have besværd med at spise og drikke....?

Åbenbart ikke sært jeg kender også til en som brugte det :shock: hold da op jeg var foraget kan man altså ikke :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel fordi det er en nem løsning... Og hvis man ikke gider træne hunden, så vupti. På med en hundekurv og sofaen er reddet! YAAAAAY

Nu er det ikke altid noget med manglende træning at gøre..

Hvis du har en hund, der æder vægge og paneler, så får du hurtigt den tanke.. Især når det meste af huset er nybygget..

Min kæreste har prøvet at købe en, men den kom dog aldrig i brug.. Den er af stof og hunden kan godt drikke med den på. Spise, det skal hunden heller ikke, når den er alene. Så skal den sove..

Vores situation var, at den unge hanhund gejlede sig selv helt op, når hundene var alene, for at den gamle sku lege med ham.

Hun ville bare sove og gad absolut ikke den energibombe.

Energien blev så brugt på, at destruere paneler og vægge..

Det endte med at vi spærrede dem ude i bryggerset, det eneste rum i huset, der ikke var nyistandsat, og der kunne han så hygge sig.

Ødelæggelserne blev mindre med tiden og forsvandt helt, da den gamle blev aflivet.

Nu er han i hele huset igen. Uden sabotage..

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er af stof og hunden kan godt drikke med den på. Spise, det skal hunden heller ikke, når den er alene. Så skal den sove..

Hvis hunden kan drikke med dem af stof, kan den også ¢delægge. De er BESTEMT ikke beregnet til at sidde på i lang tid, da hunden ikke kan gispe hvis den bliver for varm, og derfor kan overophede og kolapse. Er glad for i aldrig brugte den.

Kan man virkelig få en rigtig mundkurv med gitter og det hele, til sådan en lille fis? Det må da se spøjst ud :genert::mrgreen:

Ja man kan, og de er GUDS GAVE til os der jævnligt bliver bedt om at frisere/klippe negle på gamle damers snotforkælede tæppetissere :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man virkelig få en rigtig mundkurv med gitter og det hele, til sådan en lille fis? Det må da se spøjst ud :genert::mrgreen:

Ja man kan, og de er GUDS GAVE til os der jævnligt bliver bedt om at frisere/klippe negle på gamle damers snotforkælede tæppetissere :klap:

Arj jeg er ikke gammel!!! Men den var for stor, hun kunne få den af, så smed den ud igen - er på udkig efter en MEGET lille!! Må vist til England og kigge!

Link til indlæg
Del på andre sites