Gæst Venus222 Skrevet December 27, 2009 Rapporter Share Skrevet December 27, 2009 Hvad mener i om at give sin hund mundkurv på når den er alene hjemme hvis den ødelægger ting? Jeg synes det er noget forfærdeligt noget at gøre og det løser jo heller ikke hundens problem. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Signe Og Vapsen Besvaret December 27, 2009 Rapporter Share Besvaret December 27, 2009 Bare tanken for min indre alarm til at ringe. Hvad nu hvis den på en eller anden måde får mundkurven snøret ind i et eller andet, så den kommer til skade! At det så også er kanon synd for hunden, kommer først i anden tanke, efter dens sikkerhed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lena Besvaret December 27, 2009 Rapporter Share Besvaret December 27, 2009 Hvad mener i om at give sin hund mundkurv på når den er alene hjemme hvis den ødelægger ting? Jeg synes det er noget forfærdeligt noget at gøre og det løser jo heller ikke hundens problem. :stupid: Det er i mine øjne overhovedet ikke acceptabelt........... Så skulle man hellere afhænde hunden, hvis det er den type løsningsmuligheder man griber til...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Venus222 Besvaret December 27, 2009 Rapporter Share Besvaret December 27, 2009 Jeg synes iøvrigt der er sært at man overhovdet kan få den tanke.... :hmm: For ja, det kan jo nemlig komme til skade og den må da have besværd med at spise og drikke....? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Signe Og Vapsen Besvaret December 27, 2009 Rapporter Share Besvaret December 27, 2009 Jeg synes iøvrigt der er sært at man overhovdet kan få den tanke.... :hmm:For ja, det kan jo nemlig komme til skade og den må da have besværd med at spise og drikke....? Det er vel fordi det er en nem løsning... Og hvis man ikke gider træne hunden, så vupti. På med en hundekurv og sofaen er reddet! YAAAAAY Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret December 27, 2009 Rapporter Share Besvaret December 27, 2009 Jeg synes iøvrigt der er sært at man overhovdet kan få den tanke.... :hmm:For ja, det kan jo nemlig komme til skade og den må da have besværd med at spise og drikke....? Åbenbart ikke sært jeg kender også til en som brugte det hold da op jeg var foraget kan man altså ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Det er vel fordi det er en nem løsning... Og hvis man ikke gider træne hunden, så vupti. På med en hundekurv og sofaen er reddet! YAAAAAY Nu er det ikke altid noget med manglende træning at gøre.. Jeg synes iøvrigt der er sært at man overhovdet kan få den tanke.... :hmm:For ja, det kan jo nemlig komme til skade og den må da have besværd med at spise og drikke....? Hvis du har en hund, der æder vægge og paneler, så får du hurtigt den tanke.. Især når det meste af huset er nybygget.. Min kæreste har prøvet at købe en, men den kom dog aldrig i brug.. Den er af stof og hunden kan godt drikke med den på. Spise, det skal hunden heller ikke, når den er alene. Så skal den sove.. Vores situation var, at den unge hanhund gejlede sig selv helt op, når hundene var alene, for at den gamle sku lege med ham. Hun ville bare sove og gad absolut ikke den energibombe. Energien blev så brugt på, at destruere paneler og vægge.. Det endte med at vi spærrede dem ude i bryggerset, det eneste rum i huset, der ikke var nyistandsat, og der kunne han så hygge sig. Ødelæggelserne blev mindre med tiden og forsvandt helt, da den gamle blev aflivet. Nu er han i hele huset igen. Uden sabotage.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Den mundkurv jeg købte til Petrine (en rigtig en, med gitter), stod der tydeligt, at hunden skal være under opsyn, når den har mundkurven på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Den mundkurv jeg købte til Petrine (en rigtig en, med gitter), stod der tydeligt, at hunden skal være under opsyn, når den har mundkurven på. Kan man virkelig få en rigtig mundkurv med gitter og det hele, til sådan en lille fis? Det må da se spøjst ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Hvad så hvis hunden graver, mon strømåer ville hjælpe Men løsningen er da gangske opfindsomt :5up: Bare knap så klogt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Den er af stof og hunden kan godt drikke med den på. Spise, det skal hunden heller ikke, når den er alene. Så skal den sove.. Hvis hunden kan drikke med dem af stof, kan den også ¢delægge. De er BESTEMT ikke beregnet til at sidde på i lang tid, da hunden ikke kan gispe hvis den bliver for varm, og derfor kan overophede og kolapse. Er glad for i aldrig brugte den. Kan man virkelig få en rigtig mundkurv med gitter og det hele, til sådan en lille fis? Det må da se spøjst ud Ja man kan, og de er GUDS GAVE til os der jævnligt bliver bedt om at frisere/klippe negle på gamle damers snotforkælede tæppetissere :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Kan man virkelig få en rigtig mundkurv med gitter og det hele, til sådan en lille fis? Det må da se spøjst ud Ja man kan, og de er GUDS GAVE til os der jævnligt bliver bedt om at frisere/klippe negle på gamle damers snotforkælede tæppetissere :klap: Arj jeg er ikke gammel!!! Men den var for stor, hun kunne få den af, så smed den ud igen - er på udkig efter en MEGET lille!! Må vist til England og kigge! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts