Hop til indhold

Cykel trailer til hund :)


Gæst Diva
 Share

Recommended Posts

Dén bli'r du glad for! :blink:

Chilli ææææslker sin trailer nu, og hopper selv ind såsnart jeg tager den frem.

 

Det kan dog godt kræve lidt tilvænning at vænne hunden til traileren.

Jeg tog hjulene af, stillede "hundehuset" ind i stuen i 14 dage, åbnede alle luger og døre i traileren så hun selv kunne gå ind og ud.

 

Herefter trænede - og legede - vi med godbidder, legetøj, kødben osv. og hun fik masser af ros hvergang hun gik ind eller blot hentede noget i traileren.

I løbet af de 14 dage var Chilli så fortrolig med traileren at hun selv hoppede ind og stak hovedet op af "glug-hullet" foroven, og selvfølgelig forventede en godbid :slem:

 

Jeg har fået en hundetrailer af en veninde, desværre mangler beslaget til cyklen, og jeg kan bare ikke finde et der passer:cry:

 

Så enten skal jeg have fat i nogen, der kan trylle, eller også skal jeg købe en ny trailer.. Men jeg trænede det på samme måde, som du skriver;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Nu ved jeg ikke hvad din trailer hedder?

Men på www.abckids.dk kan du købe løse cykelbeslag til Doggy Ride traileren...måske det kan passe?

 

Ellers ville jeg da prøve at Google trailer + beslag på nettet og se om ikke der dukker noget op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvad din trailer hedder?

Men på www.abckids.dk kan du købe løse cykelbeslag til Doggy Ride traileren...måske det kan passe?

 

Ellers ville jeg da prøve at Google trailer + beslag på nettet og se om ikke der dukker noget op.

 

Jeg har en vogn, der i tidernes morgen er købt i Maxizoo (af en veninde), og hun mente de muligvis havde beslaget på Zooplus.de.. Det har de ikke. Jeg købte et på alttilhundogkat.dk, fordi deres vogn lignede den jeg har.. passer heller ikke:cry: "stangen" på beslaget er for tyk til hullet på beslaget på traileren:???:

 

Men det kan da være de kan hjælpe på abckids

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...