Gæst Chrissy62 Skrevet Marts 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Marts 31, 2008 Jeg er ny herinde, og også ny, hvad angår hunde. Jeg har forelsket mig kraftigt i Samojede, og også læst om dem. Jeg synes den passer rigtig godt til vores livsstil, hjem, og de forhold vi kan tilbyde den. :wink: Jeg er så også faldet over et kuld unger, hvor der er en tæve ledig. De sælges uden stamtavle, fordi moren til kuldet er købt som 1 årig, men faren er der stamtavle på. Ingen af forældrene er HD scannet, men bedsteforældrene på farens side er, og der var ingen HD. Nu vil jeg spørge om Samojede er en race der nemt udvikler HD, og om der er noget jeg skal være opmærksom på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst topsytop Besvaret April 1, 2008 Rapporter Share Besvaret April 1, 2008 Samojede er en race som ikke har særligt meget HD, så det ville jeg ikke være så bekymret for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chrissy62 Besvaret April 1, 2008 Rapporter Share Besvaret April 1, 2008 Tak for svaret. Vi har endnu ikek lagt os fast på, at det skal være Samojed, da vi er en familie på tre, som har forskellige krav til vores nye familiemedlem. :wink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts