Hop til indhold

Hunde blade/magasiner


Gæst k9lover
 Share

Recommended Posts

Gæst k9lover

Hej

 

Findes der hunde balde/magasiner med info om ny viden, adfærd, træning o.s.v. ud over "Vi med hund" og "Canis"? JE

eg abonnere selv på Canis og Siberian husky/polarhunde klubbens medlems blad, men kunne godt tænke mig at høre om der findes andre spænende blade/magasiner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Nu har jeg jo læst at du også har tænkt på samojeden som din kommende hund, så jeg tænkte på om et medlemsskab i samojedhundeklubben måske vil være noget??

 

Ellers så er jeg personligt meget glad for DKK's blad - Hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst k9lover

Tak for svar Lonny og Freya.

Hund og træning ser godt nok spænende ud. Det er helt sikkert noget jeg vil prøve.

 

Freya har de et medlemsblad i Smojedhundeklubben? Jeg havde godt tænkt på at melde mig ind i klubben.

 

Dkk blad får jeg - havde jeg lige glemt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst k9lover
Nu har jeg jo læst at du også har tænkt på samojeden som din kommende hund, så jeg tænkte på om et medlemsskab i samojedhundeklubben måske vil være noget??

 

Har lige været inde på deres hjemmeside og set at der er bladet Samojeden, jeg skal helt klart ha meldt mig ind.

Puha det bliver dyrt med de medlemskaber og abonnementer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Har lige været inde på deres hjemmeside og set at der er bladet Samojeden, jeg skal helt klart ha meldt mig ind.

Puha det bliver dyrt med de medlemskaber og abonnementer.

 

Hihi... ja man kan hurtig købe sig fattig i magasiner og blade, men det er altså også hyggeligt...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...