Hop til indhold

Hvornår må hvalp have en hundeseng ?


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Hej... :D

 

Hvornår må hvalp have en hundeseng ?

 

Da Maria plejer at tryghed sove sammen med os i sengen hverdage...

 

Derfor snart Maria må prøve at sove alene i en hundeseng, hvis hvornår hun må få en hundeseng selv ?

 

Vent til Maria blev ældre nok eller hvornår ?

 

Hun er jo snart 4 mdr gammel...

 

Med venlig hilsen

Chalotte :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karen

Hej.

det er da høje tid i får den hund ned og sove i sin egen seng/ kurv for ellers bliver i aldrig fri for den i sengen. Den vil nok pive lidt, men lad som i ikke kan høre det for så lærer den det ret hurtigt. Men husk den kan ikke finde ud af hvis den må sove i sengen en dag og næste i sin egen seng, den skal sove samme sted hver nat , for ellers vil den prøve om den nu ikke lige kan få lov til sengen, og en skønne dag er det hunden som vælger først og du får så hundesengen at sove i.

Hilsen Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anonymous

Betyder at jeg godt kan købe hundeseng som NU ?

 

Vi begge er døve som ikke kan høre om natten, når hun piv men jeg kan godt høre hvis hun sige VAF så meget højt.... Når jeg ikke bruge høreappate...

 

Vi vil gerne købe hundeseng i næste mdr, hvor vi har set flot hundeseng...

 

Med venlig hilsen

Chalotte :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karen

Hej.

Du kan også bare starte med at give hende et gammelt tæppe at ligge på på gulvet, sadan nogle hvalpe har det med at bide deres seng i stykker så dumt at købe for dyrt nu, men vente med dyr flot seng til den har skiftet tænder og ikke ødelægger og bider i alt.

Hilsen Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anonymous

Okay - det finder vi ud af den med gamle tæpper om vi har sådan en...

 

Skal det være ligger på vores soveværelse så hun kan føler tryghed eller i stuen ?

 

Med venlig hilsen

Chalotte :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anonymous
Okay - det finder vi ud af den med gamle tæpper om vi har sådan en...

 

Skal det være ligger på vores soveværelse så hun kan føler tryghed eller i stuen ?

 

Med venlig hilsen

Chalotte :D

 

Hvis I har plads i soveværelset synes jeg hun skal være der på gulvet ved siden af Jer. Vores hund havde tæpper i de første 5 måneder og fik så en hundekurv. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anonymous

Jeg synes du skal købe en nu ! jeg ved ikke hvad for en race maria er, men hvis hun er en stor hund så kan det godt være når hun bliver stor, at det ikke er så sjovt hun ligger og fylder det hele =)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...