Gæst astrid05 Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Jeg har netop blivit med tysk pinscher...denne lille filur kräver träning (så som alla hundar:blink: Jeg träner allrede med min rottweiler i Rottweilerklubben här i Od...men där är ikke mindre raser välkomna...det er oxå veldigt rottisspecialiert träning önsker nåe mer allsidigt til min Melvin (og meg) prövde å melde mig på lydighedskurser m DKK....men d var allrede fulle.... har gått till agility tidigare m DKK...men har ikke nåen god erfaring av den föreningen, da dem var väldigt negativa til rottweilers´og därmed også til meg,jeg fölte meg kort sagt ikke särlig välkommen, trots att min rottweiler aldrig gjort nåe anmärkningsvärt. DKK är oxå veldi konkurance inriktade, jeg önsker måske lidt mer fokusering på daglidagens problem (da mina hundar begge er omplaceringar). mit mål med träning är en trött, stimulert og glad hund samt en mor som kommit närmre sin hund Jeg har oxå tidligere tränt m hasf. (camilla) men hun starter ikke up nåen kurser inom den närmsta to månaderna virker det som. Synd, hun er ellers en veldi god träner. Vill gärna träna med DCH, men de tränar på söndagar, krockar m rottw.träningen. Jeg er litt inne på fyns alternative hundeskole, nåen som har nåen erfaring med denne, åsikter? Så nu undrar ja, nåen som kan rekommendera nåen goda hundeföreninger/hundträning här i Odense...som helst har sin träning annan dag än söndag???? alla tips tas tacksomt emot. /s Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Jeg mener, at der på et tidspunkt var nogle herinde, der anbefalede Fyns Alternative Hundeskole, men jeg er ikke sikker. :hmm:DCH i Odense har i hvert fald været anbefalet, men det passer jo så ikke med din rottweilertræning. Umulia og Zaz-Zaz bor i Odenseområdet, måske kan du skrive en PB til en af dem for at høre, om de har nogle tips til træningssteder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Kender meget lidt til træningssteder på Fyn udover Schæferhundeklubben men jeg mener at Umulia har talt godt om denne forening i Munkebo hun har vist endda lavet hjemmesiden, hvis jeg husker rigtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst astrid05 Besvaret Januar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 =) tack for tipsen, fick äntligen efter meget mailande og sögende efter platser på kursuser hvede i går at jeg kommit på venteliste til hundeadfaerdsskolen fyen og at jeg sannsynligvis får plats i mit gamla agilityhold (som jeg trente i för Astrid fick sin skade) til Melvin og mig. Så från marts å framover är det knoglehard träning som gälder:banan: s..yster Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 Dejligt at høre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts