Hop til indhold

Træningskammerat søges (Midtjylland)


Gæst B.K.
 Share

Recommended Posts

Min hund og jeg søger en træningskammerat, som har lyst til at mødes for at træne nogle gange. Vi har især brug for at træne hilseøvelser, da min hund ikke er specielt god til dette. Jeg selv er 28 år, hunden er en tæve på et par år, og vi bor i Silkeborgområdet. Kunne du være interesseret i dette, må du meget gerne skrive til mig med oplysninger om, hvem I er, og hvor I bor henne. Vh B.K. [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hund og jeg søger en træningskammerat, som har lyst til at mødes for at træne nogle gange. Vi har især brug for at træne hilseøvelser, da min hund ikke er specielt god til dette. Jeg selv er 28 år, hunden er en tæve på et par år, og vi bor i Silkeborgområdet. Kunne du være interesseret i dette, må du meget gerne skrive til mig med oplysninger om, hvem I er, og hvor I bor henne. Vh B.K. [email protected]

 

Hvordan reagerer hun overfor andre hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne du beskrive lidt mere hvorfor din hund ikke er god til hilse øvelser, er det angst, agression, eller overstrømmende glæde?

 

Jeg bor i nærheden af Silkeborg og kunne godt bruge en trænings makker også til hilse og gå forbi øvelser.

 

Mathilde er knap 2 år og har den opfattelse at alle hunde er med på leg og sjov, dog har vi trænet det en del og det går super fint, men det skader ikke med mere træning :wink: Jeg kan i de fleste tilfælde godt holde kontakten med Mathilde når vi passere/møder andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jane

Det lyder som om din hund udviser mere eller mindre den samme adfærd som min egen. Hun vil gerne hen og lege med de fremmede hunde og ved mennesker er hun bare overstrømmende glad og vil hilse straks :-) Så jeg er med på en gang træning, hvis du er.

B.K.

 

Kunne du beskrive lidt mere hvorfor din hund ikke er god til hilse øvelser, er det angst, agression, eller overstrømmende glæde?

 

Jeg bor i nærheden af Silkeborg og kunne godt bruge en trænings makker også til hilse og gå forbi øvelser.

 

Mathilde er knap 2 år og har den opfattelse at alle hunde er med på leg og sjov, dog har vi trænet det en del og det går super fint, men det skader ikke med mere træning :wink: Jeg kan i de fleste tilfælde godt holde kontakten med Mathilde når vi passere/møder andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jane

Det lyder som om din hund udviser mere eller mindre den samme adfærd som min egen. Hun vil gerne hen og lege med de fremmede hunde og ved mennesker er hun bare overstrømmende glad og vil hilse straks :-) Så jeg er med på en gang træning, hvis du er.

B.K.

 

Kunne du beskrive lidt mere hvorfor din hund ikke er god til hilse øvelser, er det angst, agression, eller overstrømmende glæde?

 

Jeg bor i nærheden af Silkeborg og kunne godt bruge en trænings makker også til hilse og gå forbi øvelser.

 

Mathilde er knap 2 år og har den opfattelse at alle hunde er med på leg og sjov, dog har vi trænet det en del og det går super fint, men det skader ikke med mere træning :wink: Jeg kan i de fleste tilfælde godt holde kontakten med Mathilde når vi passere/møder andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

Jamen det lyder da bare fedt! Vil du ikke skrive en mail til mig eventuelt. Så er det lidt nemmere at aftale noget :-) Mil mail er følgende: [email protected]

Mange hilsner b.k.

 

Jeg tror også gerne Oscar og jeg vil være med... Han elsker damehunde. Og han er ikke super god til at gå stille og rolig forbi en hund der kommer imod ham. Han vil gerne lege, og hvis man forhindrer ham i det, begynder han at gø.

 

Jeg bor i Silkeborg, og Oscar er en beagle han på 2 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jane

Vil du skrive en mail til mig, så er det lidt nemmere at kommunikere :-)[email protected]

B.K.

 

Kunne du beskrive lidt mere hvorfor din hund ikke er god til hilse øvelser, er det angst, agression, eller overstrømmende glæde?

 

Jeg bor i nærheden af Silkeborg og kunne godt bruge en trænings makker også til hilse og gå forbi øvelser.

 

Mathilde er knap 2 år og har den opfattelse at alle hunde er med på leg og sjov, dog har vi trænet det en del og det går super fint, men det skader ikke med mere træning :wink: Jeg kan i de fleste tilfælde godt holde kontakten med Mathilde når vi passere/møder andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser da ud til vi kan få lavet et fedt lille træningshold med hilse øvelser :D

 

Lige nu har jeg bare et problem for min bil er gået i stykker og der går nok en uge eller sådan inden den bliver lavet. Jeg er kørestols bruger så kan ikke tage bussen til Silkeborg. Bor i Galten lige midt mellem Silkeborg og Århus. Men helt sikkert jeg vil gerne være med. Skal nok sende en mail.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...