Hop til indhold

Mere sne


Aussiepower!
 Share

Recommended Posts

Så fik vi lidt mere sne igen og jeg fandt langt om længe min batterioplader, så jeg kunne få kameraet med ud.

 

Chivas prøver i hærdigt at få Flica til at lege og det lykkedes også delvist, men ikke helt så meget som Chivas godt kunne tænke sig :blink:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Skøn video :lun:

 

Jeg så på et tidspunkt et program om hundeleg, og her blev det udtalt at man kunne se at det kun var leg, og alt bare var for sjov, ved at hundene ofte holdt en pause for lige at dæmpe hinanden og forsikre hinanden om at det altså kun var for sjov. Det ses utroligt tydeligt i din video, og det var altså ret sjovt at se efter at have hørt at det var sådan :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skøn video :lun:

 

Jeg så på et tidspunkt et program om hundeleg, og her blev det udtalt at man kunne se at det kun var leg, og alt bare var for sjov, ved at hundene ofte holdt en pause for lige at dæmpe hinanden og forsikre hinanden om at det altså kun var for sjov. Det ses utroligt tydeligt i din video, og det var altså ret sjovt at se efter at have hørt at det var sådan :5up:

 

Tak :-D

 

Hvor sjovt, det har jeg aldrig tænkt over, men jeg kiggede lige efter i en gammel video med Cody og Flica (sjovt nok også i sne, selvom det er flere år siden :-) ) og der forkommer det samme faktisk :mrgreen:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-D

 

Hvor sjovt, det har jeg aldrig tænkt over, men jeg kiggede lige efter i en gammel video med Cody og Flica (sjovt nok også i sne, selvom det er flere år siden :-) ) og der forkommer det samme faktisk :mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

Ja, det gør det rent faktisk, så det er nok rigtig nok det jeg hørte i det program, det er sjovt at se når det man lærer rent faktisk passer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...