Gæst KBN5230 Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Hej! SImba, min dejlige Jack Russel Terrier på 5 måneder vil rigtig gerne have nogle jævnaldrende hvalpe at lege med, gerne i og omkring Odense. Jeg har bil, så alt inden for 20 min kørsel er interessant. Jeg arbejder i dagstimerne, så tidsrummet må gerne være 17-21. Vi kan evt også bare mødes ved åen/skovsøen og gå tur sammen? Jeg håber, der er nogen som har interesse! Mange hilsner Kristine & Simba Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deluxe Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Hej! Jeg har en malteser på fire måneder. Ved ikke om en Jack Russel bliver for stor? Jeg bor lige ved sygehuset, tæt ved sø og Langelinie. Vi mangler så meget en lille ven som vores fyr kan lege med. Og gå ture med. Hvor stor er jeres hund nu? Vh Natasha Ps. du må gerne skrive til min mail [email protected] da jeg ikke rigtig er her inde så meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deluxe Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Har lige googlet en Jack Russel og med de små 5 kg den vejer så synes jeg da helt bestemt vi skulle finde ud af noget - det er lige den rette størrelse for min hund jo. Men, skriv til min mail, så finder vi ud af noget snarest. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KBN5230 Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Hej Natasha! Det lyder bare rigtig godt. Jeg har sendt en mail til dig, med mit tlf. nr, så håber jeg de to små snart kan mødes Mvh Kristine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts