Hop til indhold

Til den humørsyge


potil
 Share

Recommended Posts

Gæst gitte1976

Min mor bruger Nevet til hendes gravhund. Han har haft svært ved at acceptere, at mine forældre har fået en ny hund. Og i den forbindelse har han alene-hjemme-problemer... Hver gang de gør klar til at køre, hyler han som bare pokker. Det er blevet meget bedre her på det sidste.

 

Han har nu fået pillerne/godbidderne siden først i december. Og det virker altså på ham. Han har altid været ræd for nytårskruds, men i år tog han det rigtigt pænt.

 

Jeg er selv igang med at eksperimentere med Vetcurs produkter på min allergihund. Han får Gourmix og Divet....

 

Hvis jeg var dig, så ville jeg springe ud i det. Det skader jo ikke hunden, da det er naturprodukt.

 

 

Mvh.

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mor bruger Nevet til hendes gravhund. Han har haft svært ved at acceptere, at mine forældre har fået en ny hund. Og i den forbindelse har han alene-hjemme-problemer... Hver gang de gør klar til at køre, hyler han som bare pokker. Det er blevet meget bedre her på det sidste.

 

Han har nu fået pillerne/godbidderne siden først i december. Og det virker altså på ham. Han har altid været ræd for nytårskruds, men i år tog han det rigtigt pænt.

 

Jeg er selv igang med at eksperimentere med Vetcurs produkter på min allergihund. Han får Gourmix og Divet....

 

Hvis jeg var dig, så ville jeg springe ud i det. Det skader jo ikke hunden, da det er naturprodukt.

 

 

Mvh.

 

Gitte

 

Tusind tak :blink:

Det vil jeg nok prøve så, der er jo nok til 50 dage og da kan man jo nok nå at få bearbejdet en del af angsten i det tidsrum :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

en lille update!

 

Godbidder til den humørsyge virker rigtigt godt :5up:

jeg har jo ikke haft dem i huset et stykke tid så har jeg virkeligt kunne mærke hvad de har gjort ved ham, og fra nu må vi bare aldrig mere løbe tør for dem :genert::mrgreen:

Nu er han ved at finde overblikket igen - og det er en fryd for ham :hjerte: (og mig :slem: )

 

 

Så har I en hund der liver livet i overhalingsbanen, så kan de varmt anbefales :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...