Hop til indhold

At flytte


Gæst Samanta
 Share

Recommended Posts

Gæst Samanta

Hej alle. Har været lidt væk på sidste, men som det ser ud nu, så er jeg tilbage.

 

Står overfor et problem - for ved ikke hvad der bedst. Flytter om et par måneder snart hjemmefra, dog til en by tæt på hvor mine forældre bor. Her har jeg min hund, som jeg meget gerne vil have med mig. Men er i tvivl om den kan klare det. Dvs. den kommer væk fra det som den er vandt til i 8 år nu, og ikke mindst de personer som altid har været sammen med den.

 

Hvad syntes I er bedst? Er selv meget i tvivl..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Samanta
Hvem har hunden størst tilknytning til? Dig eller dine forældre?

 

Og hvem fodrer den dagligt, går tur med den, leger med den, sover i nærheden osv?

 

Det er svært at sige. Men det er jo min, så det er mig der tilbringer tid sammen med den hver dag, fodre, går ture og hygger. Den sover i sit eget rum :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Samanta
Vil en flytning medføre at den kommer til at være mere alene end nu ?

 

Hvem har mest tid til den ?

 

Hvor tæt på dine forældre skal du bo ?

 

Nej mindre alene hjemme faktisk. Plus den kommer muligvis til at være/bo sammen med en anden hund hver dag.

 

Dog er den også helt solgt når den ser mig mor.

 

20min væk fra mine forældre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Samanta
Jeg ville tage den med så! Petrine bliver lidt trist når en af os ikke er hjemme / med på ferie, men det går over i løbet af få dage, så det kan godt være hunden reagerer og savner din mor i starten.

 

Ja, men ved ikke om det ville være svært for den, når den har været i de samme rammer i 8 år. Men hvis det er at jeg tager den med - som jeg så meget ønsker. Så kan den vel komme hjem og besøge min mor i løbet af ugen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Samanta
Er hunden blind? eller sådan mentalt svækket? Hvis den er, har den bedst af at blive i kendte omgivelser, men ellers kan selv en 15-årig sagtens flytte (synes jeg :oops:)

 

Den har grå stær på det højre øje. Men den har endnu ikke problemer med at færde sig rundt.

Vi har ikke sagt ja til huset endnu, da jeg ville være sikker på at kunne tage hende med. Efterlader hende ikke :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke se noget problem i det på den måde som du udlægger det... tværdigmod !

 

Om ikke andet så kan "den" (navn ?) jo fint have to hjem.. hos dig til hverdag og hos dine forældre når du evt skal noget !

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...