Gæst Røntved Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg havde nær mistet vores ene Finske Lapphund. Hundene løb og legede i sneen med "grisen" som kan grynte. Jeg kunne høre at grisen grynte, men den lå 1 meter fra hunden, den anden hund skrabede vildt på døren for at komme ind. Det var fløjten fra grisen der sad i halsen på hunden og sagde lyde når den prøvede at trække vejret. Jeg kunne ikke nå fløjten med fingrene eller "ryste" den ud, og hentede en lang spidstang. Den kunne jeg nemt trække fløjten ud med, Enzo lå bare helt stille på siden og lod mig "rode" i halsen på ham. Det største problem var faktisk Zulo, han gøede mig i hoved hele tiden og prøvede at rykke mig i armen. Enzo har det fint nu, men er meget stille og ligger helst på mine fødder. Så nu bliver alle fløjter fjernet fra legetøjet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Tak for advarslen :5up: Dette er grunden til at Luna aldrig får lov at lege med sådan noget alene, jeg er altid i nærheden, og så snart hun begynder at tygge det i stykker, så fjerner jeg pivedyret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 :ae: Sørme godt det gik godt Edit: Og stor kadous for at du magtede at bevare roen og få den ud :klap: Som jeg også har skrevet i "min" tråd om en ny and til hunden. Der er ingen krav til legetøj til hunden, derfor har vi indtil nu benyttet bamser til børn, til at give hunden. Der er da nogle krav..... de er sikkert ikke nok til hunden men lidt er da bedre end ingenting Hvergang jeg er gået i posen (med de gamle bamser) har jeg kigget nøje efter at der ikke var øjne og pive-dimmer der kunne spises. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Hold da op, tak for advarslen, vil straks gennemgå Mimis tøjdyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Netop den gris, er det også lykkedes for Møffe at smadre! Men det gik da heldigvis ikke bare nær så galt! Vi så bare at pive-tingen lå for sig og skyndte os at fjerne det (RIP julegave). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts