Hop til indhold

Pas på pivdyr


Gæst Røntved
 Share

Recommended Posts

Gæst Røntved

Jeg havde nær mistet vores ene Finske Lapphund. Hundene løb og legede i sneen med "grisen" som kan grynte. Jeg kunne høre at grisen grynte, men den lå 1 meter fra hunden, den anden hund skrabede vildt på døren for at komme ind. Det var fløjten fra grisen der sad i halsen på hunden og sagde lyde når den prøvede at trække vejret. Jeg kunne ikke nå fløjten med fingrene eller "ryste" den ud, og hentede en lang spidstang. Den kunne jeg nemt trække fløjten ud med, Enzo lå bare helt stille på siden og lod mig "rode" i halsen på ham. Det største problem var faktisk Zulo, han gøede mig i hoved hele tiden og prøvede at rykke mig i armen. Enzo har det fint nu, men er meget stille og ligger helst på mine fødder. Så nu bliver alle fløjter fjernet fra legetøjet.

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:

Sørme godt det gik godt :vuf:

 

Edit: Og stor kadous for at du magtede at bevare roen og få den ud :klap:

 

Som jeg også har skrevet i "min" tråd om en ny and til hunden.

Der er ingen krav til legetøj til hunden, derfor har vi indtil nu benyttet bamser til børn, til at give hunden.

Der er da nogle krav..... de er sikkert ikke nok til hunden men lidt er da bedre end ingenting :vedikke:

Hvergang jeg er gået i posen (med de gamle bamser) har jeg kigget nøje efter at der ikke var øjne og pive-dimmer der kunne spises.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...