Hop til indhold

Mollie søger et dejligt hjem (Odense)


Gæst fillepigen
 Share

Recommended Posts

Gæst fillepigen

Vores dejlige familiehund Mollie, en border collie på 2 år søger nyt hjem. Da vi er nødsaget til at sælge vores hus og flytte i noget mindre, kan vi desværre ikke beholde Mollie.

Hun er en glad hund, som elsker at gå ture ( man behøver ikke gå langt med hende hver dag), spille bold og kræver desværre lidt plads at lege på.

Det er med tårer i øjnene at vi skal af med hende og leder derfor efter den helt perfekte familie til at overtage hende.

Vi bor i Odense.

Er du/i interesseret i at se hende så send mig en mail på så kan jeg maile en masse billeder retur... Håber virkelig at høre fra de rette....

 

med venlig hilsen

 

Anne Sofie Nielsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores dejlige familiehund Mollie, en border collie på 2 år søger nyt hjem. Da vi er nødsaget til at sælge vores hus og flytte i noget mindre, kan vi desværre ikke beholde Mollie.

Hun er en glad hund, som elsker at gå ture ( man behøver ikke gå langt med hende hver dag), spille bold og kræver desværre lidt plads at lege på.

Det er med tårer i øjnene at vi skal af med hende og leder derfor efter den helt perfekte familie til at overtage hende.

Vi bor i Odense.

Er du/i interesseret i at se hende så send mig en mail på så kan jeg maile en masse billeder retur... Håber virkelig at høre fra de rette....

 

med venlig hilsen

 

Anne Sofie Nielsen

 

Hejsa :vinken:

 

Hvor er jeg ked af det på Jeres vegne :cry:

 

Har I undersøgt mulighederne for, at vænne hende til mindre indeplads, og så tage hende med på nogle længere gåture/finde et sted hvor hun kan "hyrde" lidt energi af udenfor?

 

Mio er vokset op i en 1 værelses og senere en 2 værelses. Det har altid fungeret fint for ham, og nu hvor han pludselig har 150m2, ved han næsten ikke hvad han skal stille op med. :vedikke::mrgreen:

 

Jeg tror ikke nødvendigvis hunde har et stort behov for, at have meget plads indendørs, så længe de er sammen med deres "flok" og bliver aktiveret godt.

 

Men det er selvf kun hvis I selv føler der er plads. :blink:

Ellers så held og lykke med omplaceringen, håber I finder et rigtig godt sted til Mollie-pigen! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...