BlackGSD Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Som nogle ved, står jeg jo og skal have en Ruhåret Hønsehund som bl.a. skal bruges som jagthund :blink: Samtidig har vi fået mulighed for at få en størrere fryser i vores kælder(den vi har i køkkenet er kun på 15 L), og jeg overvejer derfor at kaste mig ud i at fodre den ny med BARF Og så er det at jeg lige vil spørge... Kan det give problemer evt. med apportering (ødelægge vildtet) hos en jagthund hvis den BARF´es, og hvad skal man være opmærksom på, hvis man BARF´er sin jagthund??? :hmm: Jeg vil selvfølgelig ikke give den fjerkræ/pelsdyr som den selv skal "flå" for at få kødet - kan forestille mig at det ville være ødelæggende for apporteringen... Men er der andet jeg skal være obs på??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Petrine barf'er og hun kan slet ikke gennemskue sammenhængen mellem dødt dyr med pels og lækker aftensmad, så længe der er pels / fjer på, bliver det behandlet pænt og ikke gnavet i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 jeg tror nu på at hunde sagtens kan skelne mellem føde og arbejde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts