Hop til indhold

Om foder endnu engang.


Gæst BuffsBeauty
 Share

Recommended Posts

Gæst BuffsBeauty

Hej.

 

Jeg er nybegynder på dette forum, og i alt det der med hundefoder. :madtid::confused:

 

Mit spørgsmål går ikke så meget på hvilket mærke jeg skal vælge. Kan se ud fra tidligere tråde, at der findes ligeså mange meninger om fodermærker/måder, som der findes hunderacer. (Og nu har jeg bestemt mig for et mærke jeg vover at prøve.):-)

 

Jeg er dog i tvivl om overgangen fra det gamle mærke til det nye. Jeg ved godt at man ikke lige kan skifte fra den ene dag til den anden, men ville høre andre hunde ejeres mening om over hvor mange dage skiftet skal ske, og om blandingsforholdet mellem det nye og det gamle mærke.:vedikke:

 

Skal lige tilføje at det drejer sig om en gravhunde-hvalp på knap 6 mdr, som vejer ca. 5,5 kg. :-)

 

Vil blive meget glad hvis der skulle være et par venlige velmenende hunde ejere derude et sted, som kan hjælpe os, så overgangen bliver blidest muligt. :5up:

 

Kh og potedask Fra Jensen og hans mor. :bigsmile::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Hej.

 

Jeg er nybegynder på dette forum, og i alt det der med hundefoder. :madtid::confused:

 

Mit spørgsmål går ikke så meget på hvilket mærke jeg skal vælge. Kan se ud fra tidligere tråde, at der findes ligeså mange meninger om fodermærker/måder, som der findes hunderacer. (Og nu har jeg bestemt mig for et mærke jeg vover at prøve.):-)

 

Jeg er dog i tvivl om overgangen fra det gamle mærke til det nye. Jeg ved godt at man ikke lige kan skifte fra den ene dag til den anden, men ville høre andre hunde ejeres mening om over hvor mange dage skiftet skal ske, og om blandingsforholdet mellem det nye og det gamle mærke.:vedikke:

 

Skal lige tilføje at det drejer sig om en gravhunde-hvalp på knap 6 mdr, som vejer ca. 5,5 kg. :-)