Hop til indhold

hunden blev bidt


linda-hvid
 Share

Recommended Posts

Har lige siddet og læst tråden her. Hvor er det dejligt at Tacco har taget det så flot og at der ikke skete mere! :D Bliver også helt glad af at høre hvor flot både I og den anden ejer har tacklet situationen. Kan sagtens sætte mig ind i at det ikke har været helt let at ringe og fortælle hende hvor hårdt hendes hund viste sig at have bidt men jeg synes det er super godt I gjorde det.

 

Sender både lidt karma og lidt ekstra tålmodighed din vej... jeg kender godt de der MEGET livlige, unge hanhunde, de kan godt være noget af en håndfuld. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige siddet og læst tråden her. Hvor er det dejligt at Tacco har taget det så flot og at der ikke skete mere! :D Bliver også helt glad af at høre hvor flot både I og den anden ejer har tacklet situationen. Kan sagtens sætte mig ind i at det ikke har været helt let at ringe og fortælle hende hvor hårdt hendes hund viste sig at have bidt men jeg synes det er super godt I gjorde det.

 

Sender både lidt karma og lidt ekstra tålmodighed din vej... jeg kender godt de der MEGET livlige, unge hanhunde, de kan godt være noget af en håndfuld. :lol:

 

Hvor er det sødt af dig. vi er også rigtig glade for at det er gået så fint for tacco. Han vil stadig gerne snakke med alle de hunde vi møder.

Jeg var noget lille da jeg skulle ringe til den anden hunde ejer men det hjalp mig egentlig lidt at vores forsikring har dækket overfor os for så skal hun ikke have dårlig samvittighed overfor os hvis hendes forsikring ikke dækker.

Vi takker for både karma og tålmodighed :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...