Gæst freya3010 Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Der er vel ikke en venlig sjæl som vil kigge hvilken kl. samojederne skal på om lørdagen i Fredericia... de skal på i ring 9... Det er fordi at min adobe melder en fejl når jeg prøver at åbne ringlisterne op, og jeg vil nødig komme forsent, men jeg gider nu heller ikke stå uden for kl. 7.30 sharp hvis samojederne først skal på kl. 12... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 RING A 9 7 Lagotto Romagnolo 4 Norrbottenspids 1 Jämthund 2 Podengo Portugues, ruhåret dværg 4 Västgötaspids 1 Norsk Elghund, grå 12 Shiba 36 Samojedhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Du er bare en skat - tusind tusind tak!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Jep en skatter basse held og lykke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 RING A 9 7 Lagotto Romagnolo 4 Norrbottenspids 1 Jämthund 2 Podengo Portugues, ruhåret dværg 4 Västgötaspids 1 Norsk Elghund, grå 12 Shiba 36 Samojedhund Hvordan fanden (undskyld mit sprog) kan du læse hvad klok samojederne skal på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Hvordan fanden (undskyld mit sprog) kan du læse hvad klok samojederne skal på? Det hele står i koder, Aslan!! 36 betyder kl. 13.60 = kl. 14 Man sætter altid et 1-tal foran nummeret. Eeeeej gas, tror bare hun kan se at samojederne skal sidst ind, og så behøver hun jo ikke komme tidligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Hvordan fanden (undskyld mit sprog) kan du læse hvad klok samojederne skal på? Som tommelfinger-regl siger man 20 hunde i timen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Som tommelfinger-regl siger man 20 hunde i timen:5up: Efter at være kommet næsten for sent, siger jeg nu 15 i timen - især når det er så små racer, så går det tit rigtigt hurtigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Efter at være kommet næsten for sent, siger jeg nu 15 i timen - især når det er så små racer, så går det tit rigtigt hurtigt. 15 hunde - så går det jo langsommere:hmm:.... I sverige sagde de 25-30 hunde i timen:shock:... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 15 hunde - så går det jo langsommere:hmm:.... I sverige sagde de 25-30 hunde i timen:shock:... Ja fik vist skrevet forkert :oops: var lige vågnet, mente vist 25 Når der kun er en så er bedst i race og køn jo lynhurtigt overstået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Ja fik vist skrevet forkert :oops: var lige vågnet, mente vist 25 Når der kun er en så er bedst i race og køn jo lynhurtigt overstået. Jeg kører hjemmefra så jeg er der kl. 8 så jeg har gooooooood tid...... Men skal også hen og hænge showliner op, så skal beregne lidt ekstra... generalt så vil jeg helst være der SENEST 1 time før samojederne går på... men oftest så er jeg der 2-3 timer før...hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts