Hop til indhold

Ringlister lørdag - Fredericia


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Der er vel ikke en venlig sjæl som vil kigge hvilken kl. samojederne skal på om lørdagen i Fredericia... de skal på i ring 9...

 

Det er fordi at min adobe melder en fejl når jeg prøver at åbne ringlisterne op, og jeg vil nødig komme forsent, men jeg gider nu heller ikke stå uden for kl. 7.30 sharp hvis samojederne først skal på kl. 12...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan fanden (undskyld mit sprog) kan du læse hvad klok samojederne skal på?

 

Det hele står i koder, Aslan!!

 

36 betyder kl. 13.60 = kl. 14 :engel: Man sætter altid et 1-tal foran nummeret.

 

Eeeeej gas, tror bare hun kan se at samojederne skal sidst ind, og så behøver hun jo ikke komme tidligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Efter at være kommet næsten for sent, siger jeg nu 15 i timen - især når det er så små racer, så går det tit rigtigt hurtigt.

 

15 hunde - så går det jo langsommere:hmm:.... I sverige sagde de 25-30 hunde i timen:shock:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja fik vist skrevet forkert :oops::oops: var lige vågnet, mente vist 25 ;-) Når der kun er en så er bedst i race og køn jo lynhurtigt overstået.

 

Jeg kører hjemmefra så jeg er der kl. 8 så jeg har gooooooood tid...:engel:... Men skal også hen og hænge showliner op, så skal beregne lidt ekstra... generalt så vil jeg helst være der SENEST 1 time før samojederne går på... men oftest så er jeg der 2-3 timer før...hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...