Hop til indhold

Hundehandlere, billeder


Gæst azza
 Share

Recommended Posts

Nu er det sådan at min skole har projekt her i uge 5, og min ven og jeg har om hundehandel.

Kort sagt så vil vi vise forskellen på en hundehandler og en seriøs opdrætter, samt fortælle hvad konsekvenserne kan være hvis man får en hund fra en hundehandler og hvordan man undgår det..

Da projektet betyder meget for os og tæller som en stor del til næste gang vi skal have standpunkts karaktere vil vi selvfølgelig gøre det godt!:-D

 

Derfor vil jeg meget gerne have jeres hjælp! Vi skal lave et produkt til fremlæggelsen og vi har valgt at lave en fotokalender, hvor vi godt kunne tænke os at have billeder af hunde som kommer fra hundehandlere.. Der kommer en tekstboks til hvert billede hvor der står hvem hunden er og ejes af, samt hundens historie. Vi håber mest på at kunne vise nogle "Happy Endings" frem men også nogen hvor den stakkels hund måske er blevet aflivet til sidst. Alt kan hjælpe!

Så hvis i selv har været ude for noget hundehandel eller kender nogen der har, så vil vi meget gerne "låne" historie og billeder, så vi virkelig kan få budskabet frem!:-)

Håber i kan hjælpe!

I er også fuldt ud velkommende til at skrive jeres historie og sende billeder til: [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som et super spændende projekt-emne!! :klap:

 

Kan desværre ikke hjælpe, men håber I finder nogen.

 

Og som sammar skriver, så er det en god ide også at spørge på hundegalleri.dk - jo flere steder jo bedre :mrgreen:

 

Måske også hundegrupper på facebook?

 

Held og lykke med projektet! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...