Gæst azza Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Nu er det sådan at min skole har projekt her i uge 5, og min ven og jeg har om hundehandel. Kort sagt så vil vi vise forskellen på en hundehandler og en seriøs opdrætter, samt fortælle hvad konsekvenserne kan være hvis man får en hund fra en hundehandler og hvordan man undgår det.. Da projektet betyder meget for os og tæller som en stor del til næste gang vi skal have standpunkts karaktere vil vi selvfølgelig gøre det godt! Derfor vil jeg meget gerne have jeres hjælp! Vi skal lave et produkt til fremlæggelsen og vi har valgt at lave en fotokalender, hvor vi godt kunne tænke os at have billeder af hunde som kommer fra hundehandlere.. Der kommer en tekstboks til hvert billede hvor der står hvem hunden er og ejes af, samt hundens historie. Vi håber mest på at kunne vise nogle "Happy Endings" frem men også nogen hvor den stakkels hund måske er blevet aflivet til sidst. Alt kan hjælpe! Så hvis i selv har været ude for noget hundehandel eller kender nogen der har, så vil vi meget gerne "låne" historie og billeder, så vi virkelig kan få budskabet frem! Håber i kan hjælpe! I er også fuldt ud velkommende til at skrive jeres historie og sende billeder til: [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sammar Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Måske skulle du prøve på andre fora? Måske hundegalleri? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Måske skulle du prøve på andre fora? Måske hundegalleri? Det gør jeg også Men jo mere jeg kan samle jo bedre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Det lyder som et super spændende projekt-emne!! :klap: Kan desværre ikke hjælpe, men håber I finder nogen. Og som sammar skriver, så er det en god ide også at spørge på hundegalleri.dk - jo flere steder jo bedre Måske også hundegrupper på facebook? Held og lykke med projektet! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Tak! Vi har allerede fået et par henvændelser og en masse ros for at bringe emnet frem i lyset:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts