Gæst MarcP Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Måske det er en ny form for tandrensning i søvne. Katerhund - Video - Chilloutzone Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Hmmm, gad vide om det er derfor jeg er så tør i munden når jeg vågner?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Ahhhhhhh så kan hun lære at drikke mindre :slem: Det er da alligevel lidt for ulækkert.....føj da!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarcP Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Hmmm, gad vide om det er derfor jeg er så tør i munden når jeg vågner?!? Hehe det kunne være. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Ej hvad er det med hundens ene øje? Bvadr, tror i lige pigen fik kvalme dagen efter da hun så videoen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 EEWWWWW Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts