Hop til indhold

Hvad ville I vælge? Alm. eller large breed?


Gæst
 Share

Recommended Posts

Hejsa

 

Overvejer at skifte Nelsons foder, men jeg har et lille spørgsmål, I sikkert kan hjælpe med.

 

Som voksen kommer Nelson (Engelsk bulldog) formentlig til at veje ca. 25-27 kg. Så skal jeg vælge álmindeligt hvalpefoder eller til store racer fra 25 kg. og op?

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Hejsa

 

Overvejer at skifte Nelsons foder, men jeg har et lille spørgsmål, I sikkert kan hjælpe med.

 

Som voksen kommer Nelson (Engelsk bulldog) formentlig til at veje ca. 25-27 kg. Så skal jeg vælge álmindeligt hvalpefoder eller til store racer fra 25 kg. og op?

 

/Mette

 

Bare af ren nysgerrighed, hvad er det der gør at du overvejer at købe foderet til store racer ?

 

Foderet til store racer har fokus på knogler og led, og tilgodeser disse i opvæksten, så væksten ikke sker for hurtigt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare af ren nysgerrighed, hvad er det der gør at du overvejer at købe foderet til store racer ?

 

Foderet til store racer har fokus på knogler og led, og tilgodeser disse i opvæksten, så væksten ikke sker for hurtigt:-D

 

De par fodertyper jeg har kigget på, står der at large breed er til hunde der ender omkring/over 25 kilo.. så måske derfor?

 

Tror vist også nogen har opfundet gigant foder, det må så være granddanois o.l., går jeg ud fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare af ren nysgerrighed, hvad er det der gør at du overvejer at købe foderet til store racer ?

 

Foderet til store racer har fokus på knogler og led, og tilgodeser disse i opvæksten, så væksten ikke sker for hurtigt:-D

 

Pga. af den forventede vægt. Det er jo faktisk lige det, som er mit spørgsmål til jer....:genert: Er min bulldog en stor race - bare fordi den kommer til at veje de her 25-27 kg.?

 

Mette *uvidende*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
De par fodertyper jeg har kigget på, står der at large breed er til hunde der ender omkring/over 25 kilo.. så måske derfor?

 

Tror vist også nogen har opfundet gigant foder, det må så være granddanois o.l., går jeg ud fra.

 

Måske:-D

 

Ja du har ret Bla. Royal canin har et Giant foder:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Pga. af den forventede vægt. Det er jo faktisk lige det, som er mit spørgsmål til jer....:genert: Er min bulldog en stor race - bare fordi den kommer til at veje de her 25-27 kg.?

 

Mette *uvidende*

 

Din hund er ikke en stor race i min verden:-D

 

Så jeg ville vælge det foder der går til 25 kg voksenvægt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Prøv at se om der faktisk er forskel på foderet.

 

Har på fornemmelsen at flere fodermærker bruger det lidt som en salgstrick

 

"Se vi har tager højde for det hele: højde, vægt, race, tandsat og jeg skal komme efter dig skal jeg - så derfor er vores fodre bedre end de andres"

 

Bare min ydmyge mening :engel:

 

Hvis det var mig ville jeg blot forsætte med det "almindelige" foder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...