Gæst Sitto Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Kom lige til at sidde og læse tilbage i gamle tråde som jeg har oprettet herinde og kigge billeder af Kency og Sitto igen. Fandt en masse dejlige billeder, som jeg ikke har på denne computer - men det har jeg nu! :blink: Fik også lige lyst til at poste billeder af de to dejlige hundebasser igen - billederne har været vist før, men håber en gentagelse er okay? Hold op hvor jeg savner tiden med hundene!!! Ville give alt for at opleve præcis den tid, bare én gang til, bare et lille stykke tid.. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Flere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blackie Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 simpelthen super flotte billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Ej hvor er de bare smukke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts