Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Andre der har prøvet Tholos hundefoder?

Featured Replies

Besvaret

Jeg har haft en sæk en 14 dages tid og selvom det er kort tid til at vurdere et foder, så ser det fornuftigt ud indtil videre.

De har begge super fine pøller. Dog synes jeg der kommer lidt rigeligt ud af sheila, men jeg tror det er fordi hun virkelig spiser meget lige nu og jeg lige havde vænnet mig til det mindre på hjemmelavet.

(vi har manglet tid til hjemmelavet et par uger, derfor måtte hun få tørkost)

Dejligt store stykker, som sheila skal knase og de spises med velbehag også til søg og som godbidder. De kan knækkes ret nemt til mindre hunde.

Så tholo skal have en :5up: fra mig og pigerne:5up:

Besvaret
Jeg har haft en sæk en 14 dages tid og selvom det er kort tid til at vurdere et foder, så ser det fornuftigt ud indtil videre.

De har begge super fine pøller. Dog synes jeg der kommer lidt rigeligt ud af sheila, men jeg tror det er fordi hun virkelig spiser meget lige nu og jeg lige havde vænnet mig til det mindre på hjemmelavet.

(vi har manglet tid til hjemmelavet et par uger, derfor måtte hun få tørkost)

Dejligt store stykker, som sheila skal knase og de spises med velbehag også til søg og som godbidder. De kan knækkes ret nemt til mindre hunde.

Så tholo skal have en :5up: fra mig og pigerne:5up:

Vi havde den kraftigt med i overvejelser da vi skiftede sidst, synes nemlig det så fint ud, og havde fået prøve poser :blink:

Besvaret

Aslan kunne godt lide prøvepposerne, og det hører under noget der skal prøves, HVIS de fodre jeg har øje på, ikke er optimale :mrgreen: