Gæst Zeph Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 ... men vi vil også være med på sne-vognen ! Og der er altså et par stykker.. Jeg prøvede endda at begrænse mig. Nå, men fra gåturen idag.. Vi var endda så heldige solen tittede frem i ny og næ. Flossy og Molly i sneeen.. Simpelthen så ærgeligt Flossy's r*v skulle være i vejen her. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 ihhh :klap: jeg kan altså kun sige :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Fedt fræsebillede nummer 3 :klap: Neeeejj hvem ejer den chow-chow? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Skønne billeder, de ser ud til at have haft en dejlig tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zeph Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Mange tak ! Det gør vi. Opdagede lige jeg ikke havde fået hende med ind på min profil. :stupid: Men altså, det er vores (min kæreste og jeg) hunde begge to. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Super gode billeder af smukke hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zeph Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Mange tak ! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Mange tak ! Det gør vi. Opdagede lige jeg ikke havde fået hende med ind på min profil. :stupid: Men altså, det er vores (min kæreste og jeg) hunde begge to. :hjerte: Hun er super flot! Overvejer seriøst at få en chowchow på et tidspunkt De ses godt nok sjældent her i Kbh, desværre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Dejlige vapser!! Og super gode billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Dejlige hunde :hjerte: og Chow Chowen ligner en rigtig bamse-bjørn :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zeph Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Buddha: Ja de er ret specielle ! Men skønne, skønne hunde ! Aina B: Tusind tak ! Chaddin: Mange tak ! ;D Og ja det er hun bestemt også ! Flossy vejer over det dobbelte af hende, men ligner det bestemt ikke.. Siger lidt om hvor meget af hende der bare er hår ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts