Gæst Røntved Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Er der nogen der ved hvad "2.bhk" betyder i denne placering: Exc.ÅK Plac.1 2.BHK . Jeg har ledt i dkk-siderne men kan ikke finde det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Er der nogen der ved hvad "2.bhk" betyder i denne placering:Exc.ÅK Plac.1 2.BHK . Jeg har ledt i dkk-siderne men kan ikke finde det. exc = Excellent ÅK Plac. 1 = Åbenklasse, placering 1 2 BHK = 2. bedste han (2. bedst i han klasse) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Det betyder at hanhunden blev placeret som 2. bedste han ud af alle hanhunde i racen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Det betyder 2. bedste han i køn, eller klasse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Takker mange gange. jeg lærer aldrig alle de forkortelser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Takker mange gange. jeg lærer aldrig alle de forkortelser Jo lige pludselig ... og så kan du ikke forstå, hvorfor det var så besværligt ;D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts