Gæst joppiano Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 (rettet) Godmorgen alle.. Jeg har i det senere tid overvåget min dejlige hund mere og mere. Og har opdagede noget "udslæt" af en art for noget tid siden og spurgte forskellige folk hvad det kunne være. Mange påstod at det ikke var noget. Det var normalt. Men bliver mere og mere i tvivl, og ville lige hører jeres mening. Der er 3 ting. Hun har et udslæt på maven, og fået et "sår" under det ene forben(ind mod kroppen) og så "tør hud" rundt om tissekonen. Kig på billederne, der kan det ses. Håber i kan hjælpe med jeres erfaringer. http://www.myupload.dk/handleupload/...91b11265056065 http://www.myupload.dk/handleupload/...b6e41265056358 http://www.myupload.dk/handleupload/...a3b81265056183 Håber nogen kan hjælpe På forhånd tak, og fortsat god dag. Mvh. Joppiano Redigeret Februar 2, 2010 af joppiano Links Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst joppiano Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Så kom billeder op - Help pls Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Kan desværre ikke hjælpe, men velkommen til og god bedring! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Jeg ved desværre ikke hvad det kan være, men hvis det er meget tørt kunne det måske være at hun mangler noget fedtstof i sin mad, måske omega 3+6 eller lign. Det er bare et bud, håber der kommer nogle klogere hoveder på banen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Så kom billeder op - Help pls Nu er jeg jo ikke dyrlæge, men det kunne da godt ligne noget tør hud udslet:-D Jeg ville prøve at give hunden et par spiseske fulde mad olie i maden,hver dag, og se om det ikke blev bedre på en uge´s tid, og ellers ville jeg tage en tur til dyrlægen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst joppiano Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Okay, altså helt normalt mad olie??? Ikke fiske olie, laks eller lign?.. Har i set noget lign? Også det mellem armen og så rundt om tissekonen? har prøvet at smøre creme på det på maven, men ser ik ud til at hjælpe meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Okay, altså helt normalt mad olie??? Ikke fiske olie, laks eller lign?.. Har i set noget lign? Også det mellem armen og så rundt om tissekonen? har prøvet at smøre creme på det på maven, men ser ik ud til at hjælpe meget Ja ganske almindelig madolie:5up: At smøre creme på tror jeg bare vil få hunden til at slikke mere på området:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst joppiano Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Ja hun slikker det konstant af.. Hmm men undskyld.. Men altså mad olie iden forstand som oliven olie og sådan eller hvad? Står normalt ik så meget i et køkken.. Hehe ) Men det ser ik slemt ud vel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Ja hun slikker det konstant af.. Hmm men undskyld.. Men altså mad olie iden forstand som oliven olie og sådan eller hvad? Står normalt ik så meget i et køkken.. Hehe )Men det ser ik slemt ud vel? Ja madolie som feks. olivenolie, rapsolie, majsolie eller endda salatolie...... olie som bruges til mad:5up: Nej jeg synes ikke det ser slemt ud:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst joppiano Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Okay, godt at hører.. Og tak.. Hmm Håber at det hjælper. Men 2 spise ske fulde i maden, røres rundt og så sku det være det? I et par uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst joppiano Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 En anden ting. Jeg har set hende et par gange ligge og pive hvor hun ligger og bider i sin forben og sådan.. Er det ik bare fordi det klør lidt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Okay, godt at hører.. Og tak.. Hmm Håber at det hjælper. Men 2 spise ske fulde i maden, røres rundt og så sku det være det? I et par uger. Perfekt:5up: Og hjælper det ikke, må du en tur til dyrlægen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 En anden ting. Jeg har set hende et par gange ligge og pive hvor hun ligger og bider i sin forben og sådan.. Er det ik bare fordi det klør lidt? Prøv at se om olien ikke hjælper på det problem også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst joppiano Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Ok tusind tak (: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst joppiano Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Men det er 2 spise ske fulde olie 1 gang om dagen ik? Og ikke hver gang hun skal have mad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Men det er 2 spise ske fulde olie 1 gang om dagen ik? Og ikke hver gang hun skal have mad? 2 spiseske fulde 1 gang om dagen ja:5up: Du er velkommen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lamb Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 klør det? og slikker hun på det? Mvh. Louise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts