Hop til indhold

Fotokonkurrence i PW


Gæst azza
 Share

Recommended Posts

Nu har der jo været fotokonkurrence i Petworld i ribe og esbjerg igår(ved ikke lige hvornår resten har det:vedikke:) Og jeg fik med det samme af vide at jeg skulle fylde lommerne med hunde guffere og begynde at dele ud hos alle de skønne hunde der var i butikken. Jeg også delt en million eller flere ud og jeg fik en masse hundekys og var pænt meget dækket af savl :yeah: Og så var det lige jeg kom til at tænke på noget... Er der nogen af jer herinde som har haft de smukke basser med inde og blive fotograferet i nogle af butikkerne? Eller som har planer om det?:blink:

 

Min mor er syg så Azza kom desværre ikke med ind:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad er det for en komkurrence?

 

En fotokonkurrence :mrgreen: Gratis at deltage og det koster 70 kr. hvis man vil have billedet med hjem som normal billede eller på en disc, og 100 kr. hvis man både vil have det som billede og på en disc.

Der bliver kåret 2 vindere i hver butik og de vinder gavekort til butikken. Og når alle butikker så har kåret deres vindere skal de vindere så konkurrere mod hinanden om et endnu større gavekort samt titlen son danmarks sødeste dyr :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...