Gæst Elljes Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Hej Her er jeg så, og er så heldig at være ejer af den dejlig 7 mdr. gammel Amerikansk bulldog, Sally. Sally har været en gemmen en hård tid i sit liv - hvilket jeg ikke bedømmer hun bæger så meget præg af. Hun elsker mennesker, men kan godt holde sig lidt tilbage for at snakke med dem, men når hun endelig får sig hilst på så kører halen i vild skab. Hun er en glad, tapper men meget dovn hund, elsker at se fjernsyn og snue sig godt på sofaen. Sally blev desværre udsat for at komme til en familie der intet godt ville hende, hun blev lukket inde på et badeværelse uden mad el. vand. Hende (christine) vi fik Sally fra, havde hentet Sally'pigen der over da hun havde hørt om det, og da hun hentede hende mener jeg at hun vejede ca. 10-15 kilo, ikke meget. Sally blev fodret op, men da Christine selv har en muskelhund, en datter og en kat og hjemmet ikke var for stort, mente hun det var bedst at sally komme ud til nogle som virkelig havde tid og plads. Så her er hun endt, og skal leve hos os til .. ja hvem ved - EVIGT håber jeg! Sally er faldet utrolig godt på plads, var lidt utryk i starten meen det virker til at bekymringerne er ved at ha lagt sig langt væk og hun danner sig det helt tætte bånd ! Sally elsker børn, hunde og mennesker Jeg er stolt af min vuffer, hun er bare guld <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Elsker amerikansk bulldog (hvis de ikke savlede så fik jeg selv ind ) - velkommen til og dejligt, at hun har fået et godt permanent hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Hvor er det dejligt at læse, at en vandrøgtet hund har fået en dejlig familie som elsker hende, det fortjener alle hunde Må vi ikke se billeder af bullertøsen ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Hey søs.. Velkommen hertil.. Ja Sally er altså bare en dejlig hund.. Tog da ikke mange sekunder for hende at se mig an og komme og hilse på mig.. Håber vi får en masse gode stunder med Sally og Akira sammen :banan: ps. husk loade billeder idenne tråd.. skl nok hjælpe dig med det :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Elljes Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Tusind tak, og hej Jo selvfølgelig må i se billeder af hende, skal bare lige finde ud af hvordan man gør smiler. Sally'piger er simpelthen også bare glad for at være her, det kan man sagtens mærke på hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Elljes Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Her er der så et par billeder af tøsen og hendes charme plet rundt om øjet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Dejligt at hun fik et permenent hjem:5up: Velkommen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst carina Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Velkommen Og held og lykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsten Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts