Hop til indhold

Bull'bassen og jeg !


Gæst Elljes
 Share

Recommended Posts

Hej :)

 

Her er jeg så, og er så heldig at være ejer af den dejlig 7 mdr. gammel Amerikansk bulldog, Sally.

 

Sally har været en gemmen en hård tid i sit liv - hvilket jeg ikke bedømmer hun bæger så meget præg af.

Hun elsker mennesker, men kan godt holde sig lidt tilbage for at snakke med dem, men når hun endelig får sig hilst på så kører halen i vild skab.

Hun er en glad, tapper men meget dovn hund, elsker at se fjernsyn og snue sig godt på sofaen.

Sally blev desværre udsat for at komme til en familie der intet godt ville hende, hun blev lukket inde på et badeværelse uden mad el. vand.

 

Hende (christine) vi fik Sally fra, havde hentet Sally'pigen der over da hun havde hørt om det, og da hun hentede hende mener jeg at hun vejede ca. 10-15 kilo, ikke meget.

Sally blev fodret op, men da Christine selv har en muskelhund, en datter og en kat og hjemmet ikke var for stort, mente hun det var bedst at sally komme ud til nogle som virkelig havde tid og plads.

 

Så her er hun endt, og skal leve hos os til .. ja hvem ved - EVIGT håber jeg!

Sally er faldet utrolig godt på plads, var lidt utryk i starten meen det virker til at bekymringerne er ved at ha lagt sig langt væk og hun danner sig det helt tætte bånd !

Sally elsker børn, hunde og mennesker :)

 

Jeg er stolt af min vuffer, hun er bare guld <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey søs..

Velkommen hertil..

 

Ja Sally er altså bare en dejlig hund.. Tog da ikke mange sekunder for hende at se mig an og komme og hilse på mig.. :mrgreen:

 

Håber vi får en masse gode stunder med Sally og Akira sammen :banan:

 

ps. husk loade billeder idenne tråd.. skl nok hjælpe dig med det :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak, og hej :)

Jo selvfølgelig må i se billeder af hende, skal bare lige finde ud af hvordan man gør smiler.

Sally'piger er simpelthen også bare glad for at være her, det kan man sagtens mærke på hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...