Hop til indhold

Aktivering


Gæst Cobra
 Share

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg har tidligere fået gode råd herinde, så nu håber jeg der er nogen som kan hjælpe mig også denne gang.:-)

Vi er de lykkelige ejere af en Schæfer pige på et halvt år gammel jeg håber at kunne få gode råd omkring. Da jeg er dårlig gående er det svært i dette vintervejr at komme ud og gå tur med hende, så jeg mangler nogle ideer til hvordan jeg kan aktivere hende og træne hende lidt indendørs indtil det forhåbentlig snart bliver forår.

Vi har også et lille renlighedsproblem, jeg er ellers meget opmærksom på at få hende ud når hun har spist, leget ect., men til trods for at hun er ude i måske en halv time eller mere, sker det ofte at det første hun gør når hun kommer ind er at tisse på gulvet,:cry: jeg tror nogen gange hun gør det for at få opmærksomhed, for der er ingen problemer om natten.

Håber nogen herinde kan hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke hun tisser for at få opmærksomhed, der sker bare for mange spændende ting udenfor, så hun glemmer hun skal tisse, og husker det først igen når hun kommer ind. Find et lidt kedeligt sted, og bliv der til hun har tisset, lær hende evt. et signal for at tisse, så du kan bede hende om det når i er ude.

 

Hvad angår aktivering, prøv at læse denne tråd

 

http://www.hunde-forum.dk/debat/13325-indendors-aktivering.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...