Trei Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Er her nogen, som har prøvet at bestille frostfoder fra zooplus.de? Og har varerne været frosne når de er nået frem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Jeg er ret sikker på, at Zooplus ikke leverer frostfoder til DK.... det stod der i hvertfald på deres HP sidst jeg kiggede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Jeg er ret sikker på, at Zooplus ikke leverer frostfoder til DK.... det stod der i hvertfald på deres HP sidst jeg kiggede Okay, synes også det var lidt for godt til at være sandt. Tak for svar! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Pga prisen eller mærket? Jeg syntes de er ret dyre med deres råfoder, i forhold til hvad man kan finde i DK... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts