Hop til indhold

Rigtig foder/mængde


Gæst Rasm
 Share

Recommended Posts

Hej alle derude :vinken:

 

Vægtskema'er er der jo nok af, men der er selvfølgelig ikke taget hensyn til hver og en hund.

 

Så mit spørgsmål er, hvordan man kan mærke/tjekke på hunden at den får lige den mængde foder den får? Hverken for tyk, eller for tynd - men lige i skabet :-).

 

Jeg kender kun én metode som lyder, at ribbenene skal kunne mærkes men ikke ses.

 

Men der må være flere råd og tips om hvordan man tjekker hunden om det er den rigtige mængde foder. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det er svært, men den med ribben er en rettesnor, jeg giver faktisk altid den samme bærgefuld, og har gjort det med alt det foder vi har prøvet :hmm: og det passer næsten altid med den mindste anbefalde mængde på posen til en hund i den størrelse som Zacko nu har. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TwiggLJoy

Det med ribbenene, og så skal "taljen" være slankere end ribbenshulen (altså hvis du kører dine hænder langs med kroppen, skal ribbens-hulen være bredere end det sidste stykke af maven/taljen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...