Gæst Rasm Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Hej alle derude Vægtskema'er er der jo nok af, men der er selvfølgelig ikke taget hensyn til hver og en hund. Så mit spørgsmål er, hvordan man kan mærke/tjekke på hunden at den får lige den mængde foder den får? Hverken for tyk, eller for tynd - men lige i skabet . Jeg kender kun én metode som lyder, at ribbenene skal kunne mærkes men ikke ses. Men der må være flere råd og tips om hvordan man tjekker hunden om det er den rigtige mængde foder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Det med ribbenene er en god starter, på Petrine kan jeg se at hun mister sin midje og får en delle over halen, bare hun tager 100 gram på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Jeg synes også det er svært, men den med ribben er en rettesnor, jeg giver faktisk altid den samme bærgefuld, og har gjort det med alt det foder vi har prøvet :hmm: og det passer næsten altid med den mindste anbefalde mængde på posen til en hund i den størrelse som Zacko nu har. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TwiggLJoy Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Det med ribbenene, og så skal "taljen" være slankere end ribbenshulen (altså hvis du kører dine hænder langs med kroppen, skal ribbens-hulen være bredere end det sidste stykke af maven/taljen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts