sahara Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Hej Alle sammen Jeg helt ny her inde så i må lige rette mig vis jeg har lagt tråden forkert (; Men jeg bor på frederiksberg og jeg har i onsdags fået en lille hvalp som bliver 3 måneder d. 26 febuar men jeg ville gerne starte til noget lydighedstræning med hende så jeg igang med at undersøge hvad der er tættest på, jeg ved der er i valbyparken og det må så blive der vis jeg ikke finder noget tætter på jeg syntes jeg har læst noget med der skulle være i søndermarken men jeg kan ikke finde noget?:hmm: så håber der er nogle der kan hjælpe mig (; Mvh. Sara Og Zita Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 hundeliv.dk og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 hundeliv.dk og velkommen til Skønt! Og mange tak (; Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts