Hop til indhold

"revne" under/imellem trædepuderne


guanomo
 Share

Recommended Posts

Gæst mulline

Hvis jeg har opfattet det korrekt, så sidder revnen oppe i det man egentlig kalder svømmehuden, mellem trædepuderne ??

 

Hvis revnen sidder der bliver den stort set flået op hver gang Cujo går, og så hjælper vask ikke på helingen, for han bliver næppe våd helt der oppe af en gåtur:-D

 

Hvis det var min hund ville jeg købe en tube hydrokortison salve på apoteket og smøre ham morgen og aften i 3-4 dage og så ellers lade det være nogle dage og se om ikke det klarer problemet:-D ( salven må max bruges 1 uge)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har rigtig god erfaring med zink-salve, både til Bonnie og migselv. (Jeg sprækker sommetider mellem tæerne :oops:)

 

Jeg bruger altid zinksalve på min egne tæer, og det heler sprækken på et par dage.

 

Da Bonnie derfor fik netop sådan en reven mellem trædepuderne som du beskriver, gjorde jeg det samme ved hende. Altså smurte med zinksalve 3 gange om dagen.

Jeg spurgte self. dr dyr først for at være sikker på at det ikke var giftigt for hunde.

 

Bonnies revne forsvandt i løbet af 3 dage.

 

Jeg sys det er en dårlig idé at vaske flere gange om dagen, med mindre han træder i en lort. Fugt er netop med til at holde sådanne revner åbne, og det gælder derfor om at forsøge at tørre området ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg har opfattet det korrekt, så sidder revnen oppe i det man egentlig kalder svømmehuden, mellem trædepuderne ??

 

Hvis revnen sidder der bliver den stort set flået op hver gang Cujo går, og så hjælper vask ikke på helingen, for han bliver næppe våd helt der oppe af en gåtur:-D

 

Hvis det var min hund ville jeg købe en tube hydrokortison salve på apoteket og smøre ham morgen og aften i 3-4 dage og så ellers lade det være nogle dage og se om ikke det klarer problemet:-D ( salven må max bruges 1 uge)

i går da jeg vasket ham, var der mudder/jord rester i hårerne mellem puderne :blink:

nej de heler ikke ved det, men vi holder dem rene.

 

Jeg tjekker lige det salve ud, takker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...