Lonny Besvaret Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2010 Kan ikke være værre end 10 kg frisk kallun:lol: Hvilket jeg iøvrigt ikke synes er slemt.. Ok, jeg overså lige at det var frisk og ikke tørret En ude på mit arbejde fortalte at han søster havde købt frisk kallun, og troede at det skulle koges, så deres hus lugtede bare fælt efter den omgang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2010 Ok, jeg overså lige at det var frisk og ikke tørret :lol: kallun dufter ikke godt, nej, men jeg synes der er ting, der lugter værre:mrgreen: Men jeg har en veninde. vi var sammen ude og købe kallun og skulle så selv klippe den ud i passende portioner. Vi havde ca 40 kg. Hun måtte stå ude på altanen i al den tid, jeg sad ude på mit minimale badeværelse og klippede ud:mrgreen: Åh gud stakkels kollegas hus:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2010 :lol: kallun dufter ikke godt, nej, men jeg synes der er ting, der lugter værre:mrgreen: Men jeg har en veninde. vi var sammen ude og købe kallun og skulle så selv klippe den ud i passende portioner. Vi havde ca 40 kg. Hun måtte stå ude på altanen i al den tid, jeg sad ude på mit minimale badeværelse og klippede ud:mrgreen: Det kan jeg søreme da godt forstå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2010 Luna eeelsker kallun.. Om det er råt eller tørret.. det er guuuf Og da det er en hel del billigere at købe det i hel form og selv klippe ud, så er det det vi gør:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2010 Luna eeelsker kallun.. Om det er råt eller tørret.. det er guuuf Og da det er en hel del billigere at købe det i hel form og selv klippe ud, så er det det vi gør:-D Nu kan Luna ikke lide råt, selv hendes kødben er jeg nødt til at koge lidt, ellers vil hun ikke spise dem. Så jeg slipper heldigvis for at sidde og klippe i rå kallun :blink: Men hvis hun kunne lide det, så ville jeg da gøre ligesom dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2010 Det er endnu et tilfælde, hvor jeg ville ønske, jeg havde en have:-D Så kunne man stå derude og klippe og dele. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts