Hop til indhold

Så er der købt godbidder til det næste år

Lonny
 Share

Recommended Posts

Kan ikke være værre end 10 kg frisk kallun:lol: Hvilket jeg iøvrigt ikke synes er slemt.. :-)

Ok, jeg overså lige at det var frisk og ikke tørret :badr:

En ude på mit arbejde fortalte at han søster havde købt frisk kallun, og troede at det skulle koges, så deres hus lugtede bare fælt efter den omgang :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, jeg overså lige at det var frisk og ikke tørret :badr:

:lol::lol::lol: kallun dufter ikke godt, nej, men jeg synes der er ting, der lugter værre:mrgreen:

Men jeg har en veninde. vi var sammen ude og købe kallun og skulle så selv klippe den ud i passende portioner. Vi havde ca 40 kg. Hun måtte stå ude på altanen i al den tid, jeg sad ude på mit minimale badeværelse og klippede ud:mrgreen::mrgreen:

Åh gud stakkels kollegas hus:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol::lol: kallun dufter ikke godt, nej, men jeg synes der er ting, der lugter værre:mrgreen:

Men jeg har en veninde. vi var sammen ude og købe kallun og skulle så selv klippe den ud i passende portioner. Vi havde ca 40 kg. Hun måtte stå ude på altanen i al den tid, jeg sad ude på mit minimale badeværelse og klippede ud:mrgreen::mrgreen:

Det kan jeg søreme da godt forstå :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna eeelsker kallun.. Om det er råt eller tørret.. det er guuuf

Og da det er en hel del billigere at købe det i hel form og selv klippe ud, så er det det vi gør:-D

Nu kan Luna ikke lide råt, selv hendes kødben er jeg nødt til at koge lidt, ellers vil hun ikke spise dem. Så jeg slipper heldigvis for at sidde og klippe i rå kallun :blink:

Men hvis hun kunne lide det, så ville jeg da gøre ligesom dig.

Link til indlæg
Del på andre sites