Hop til indhold

Kato


FOX
 Share

Recommended Posts

Kato søger nyt hjem.

 

Hundens Tarv blev blev ringet op af dyrlægen: Vi står her med en hvalp, Kato, på otte måneder, som ejeren ønsker aflivet NU. Kan I tage ham NU?

 

Situationen var den, at papirerne var skrevet, og der var betalt for aflivningen, da Kato angivligt stod og slikkede veterinærsygeplejersken i ansigtet. Da hun fik den gode ide, at ringe til Hundens Tarv. Som tænkt, så sket, med ejerens tilladelse naturligvis.

 

I stedet for "sprøjten", fik Kato en chance til. Hundens Tarv hentede ham og han er nu i Ølsmose Hundeinternat og pension, hvor han søger et nyt godt hjem.

 

Kato er en Labrador Schæferblanding på otte måneder (februar 2010)

 

Kato har boet hos tidligere ejer siden han var 8 uger. Men på grund af nye boligforhold, var det ikke muligt, at give Kato ret meget plads, som han havde været vant til. Han har det fint med andre hunde, han forstår hundesprog, og trækker sig hvis han bliver for meget for en anden hund. Han er sprængfyldt med indebrændt energi.

 

Kato har ikke gået til træning, men han har lært "sit", "dæk", "gipote", og spiser først ved "sit og værs'go".

Du kan se flere oplysninger på www.hundenstarv.dk

 

Kontakt Ølsmose Hundeinternat og pension (www.helpadog.webbyen.dk), telefon 60949294, hvis du er interesseret. Bemærk, at besøg kun er mulig efter aftale.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Ham her skal jeg ud og besøge i morgen :lun:

 

Vi skal ud og gå en lang tur og lære hinanden at kende, herefter er det meningen at jeg skal være hans besøgsven :-D

 

Og hvis ham og Luna kan lide hinanden, så kan han måske til og med få lov at komme hjem og besøge os :mrgreen:

 

billed.asp?PrivatBilled=7957578billed.asp?PrivatBilled=7957577

 

Nu må du da være kommet hjem :hmm: :engel:

 

Hvordan gik det, var var ................... er slet ikke nysgerrig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu må du da være kommet hjem :hmm: :engel:

 

Hvordan gik det, var var ................... er slet ikke nysgerrig :engel:

 

Det gik rigtig godt, rent faktisk over al forventning :-D

 

Han opførte sig eksemplarisk, han hverken hoppede op eller trak i snoren da vi gik tur, han var bare så dygtig og så sød :lun:

 

Hvis jeg bad ham om noget, så var der bare øjeblikkelig opmærksomhed, det var helt fantastisk at opleve :5up:

 

Vi gik en tur på 1,5 times tid, og han vænnede sig lynhurtigt til min måde at træne på, og han var som sagt meget opmærksom. Egentlig havde jeg besluttet at jeg slet ikke ville træne med ham på vores første "date", men han var så rolig at jeg alligevel forsøgte, så nu har han lært target på min pegefinger :mrgreen:

 

Han reagerer promte på sit navn og på "sit", han var ikke generet af bilene der kørte forbi, som sagt, han var eksemplarisk :5up:

 

Han trak én eneste gang, og det var fordi vi fandt et rådyr spor, og de var godt nok spændende de der rådyr, men 3 sekunder efter, så fulgte han villigt med mig en anden vej :-D

 

Jeg forsøgte at tage billeder af ham, men lige da jeg skulle til det, så besluttede han sig for at rulle sig i sneen, så jeg fik kun et nogenlunde ordentlig billed, hvor han dog nu er sjaskvåd og har snot i hele hovedet :lol:

 

4424659077_2ced2be4ec.jpg

 

Undskyld den dårlige kvalitet, men jeg havde kun mobilen med...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Ham her skal jeg ud og besøge i morgen :lun:

 

Vi skal ud og gå en lang tur og lære hinanden at kende, herefter er det meningen at jeg skal være hans besøgsven :-D

 

Og hvis ham og Luna kan lide hinanden, så kan han måske til og med få lov at komme hjem og besøge os :mrgreen:

 

billed.asp?PrivatBilled=7957578billed.asp?PrivatBilled=7957577

 

Er det Kato ?

 

Og fedt at du er besøgsven :5up: Ved du om det er noget de bruger på de forskellige intenater (kunne jeg nemlig også godt tænke mig)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
  • 7 months later...
Gæst Afganskmynde
Det gik rigtig godt, rent faktisk over al forventning :-D

 

Han opførte sig eksemplarisk, han hverken hoppede op eller trak i snoren da vi gik tur, han var bare så dygtig og så sød :lun:

 

Hvis jeg bad ham om noget, så var der bare øjeblikkelig opmærksomhed, det var helt fantastisk at opleve :5up:

 

Vi gik en tur på 1,5 times tid, og han vænnede sig lynhurtigt til min måde at træne på, og han var som sagt meget opmærksom. Egentlig havde jeg besluttet at jeg slet ikke ville træne med ham på vores første "date", men han var så rolig at jeg alligevel forsøgte, så nu har han lært target på min pegefinger :mrgreen:

 

Han reagerer promte på sit navn og på "sit", han var ikke generet af bilene der kørte forbi, som sagt, han var eksemplarisk :5up:

 

Han trak én eneste gang, og det var fordi vi fandt et rådyr spor, og de var godt nok spændende de der rådyr, men 3 sekunder efter, så fulgte han villigt med mig en anden vej :-D

 

Jeg forsøgte at tage billeder af ham, men lige da jeg skulle til det, så besluttede han sig for at rulle sig i sneen, så jeg fik kun et nogenlunde ordentlig billed, hvor han dog nu er sjaskvåd og har snot i hele hovedet :lol:

 

4424659077_2ced2be4ec.jpg

 

Undskyld den dårlige kvalitet, men jeg havde kun mobilen med...

Tillykke med ham.:hjerte:

 

Ej, jeg magter ikke at forstaa at folk kan faa sig selv til at tage saadan en sund rask dejlig hvalp til dyrelaegen for aflivning:damn::damn::damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...