Hop til indhold

Den positive tråd


Lonny
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
Det er også to dejlige steder, som barn boede jeg i Høje Gladsaxe og luftede en Eng. setter, en cocker og en springer i Utterslev mose flere gange om ugen i gennem mange år - et fantastisk skønt og smukt sted :-D - men i dag lidt for langt fra mig og min hund, fordi jeg ikke har bil :cry:

 

 

Ja jeg kunne også se på kortet at der er liiiidt langt på gå ben imellem os :-(

 

Men lækre områder vi har til vores hunde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 447
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jeg var nede ved havnen her til aften og soppe med Nana og Bamse.

 

Der var så hyggeligt - folk sad ved pizza restauranten og spiste, der var stadig folk på stranden og nogle nussede med deres både ved havnen.

 

Vi gik en tur langs havnens strand, da den er mindre befærdet end selve stranden. Bamse har det jo ikke så godt med andre hunde når han er i snor. Han farer op og gør af dem :oops:

 

MEN så mødte vi en mand med to gravhunde og Bamse kiggede på dem og peb kun ganske lidt, selvom den ene gøede af os.

Øj, hvor var det fedt at opleve og han fik mega megen ros :klap:

På vej over til bilen mødte vi en westi og den sagde han heller ikke noget til :vedikke:

 

Jeg satte dem begge ind i buret og lod bagsmækken stå åben. Så gik jeg ind og købte pizza og igen peb han kun en lille smule..........Hva' sker der for ham??

Det plejer at lyde som om ham splitter hele bilen ad.........

 

Det var bare så fedt at opleve, så jeg bare måtte dele oplevelsen med jer.

Men hvorfor.....det ved jeg ikke, men lad os nu se om det forsætter - jeg håber ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var nede ved havnen her til aften og soppe med Nana og Bamse.

 

Der var så hyggeligt - folk sad ved pizza restauranten og spiste, der var stadig folk på stranden og nogle nussede med deres både ved havnen.

 

Vi gik en tur langs havnens strand, da den er mindre befærdet end selve stranden. Bamse har det jo ikke så godt med andre hunde når han er i snor. Han farer op og gør af dem :oops:

 

MEN så mødte vi en mand med to gravhunde og Bamse kiggede på dem og peb kun ganske lidt, selvom den ene gøede af os.

Øj, hvor var det fedt at opleve og han fik mega megen ros :klap:

På vej over til bilen mødte vi en westi og den sagde han heller ikke noget til :vedikke:

 

Jeg satte dem begge ind i buret og lod bagsmækken stå åben. Så gik jeg ind og købte pizza og igen peb han kun en lille smule..........Hva' sker der for ham??

Det plejer at lyde som om ham splitter hele bilen ad.........

 

Det var bare så fedt at opleve, så jeg bare måtte dele oplevelsen med jer.

Men hvorfor.....det ved jeg ikke, men lad os nu se om det forsætter - jeg håber ;-)

Nogen gange tror jeg at man bare skal tage i mod og nyde, selv om man ikke helt forstår det :blink:

 

Men det gør du også, lyder det til :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg er helt glad i låget :banan:

 

Jeg gik ud for at træne lidt rallyskilte med Nana, mens Bamse lå og pustede i varmen.

Træningen med Nana gik meget fint og vi sluttede lige med "bagbens elefanten", som hun fatter ret godt efterhånden :5up:

 

Da jeg så alligevel havde baljen fremme, ville jeg prøve om Bamse kunne finde ud af det. Bamse har aldrig gået til træning og kan kun de mest gængse kommandoer, men fatter hvad klikkeren betyder.

 

Han forstår dog komandoen "op" og efter et par forsøg, stod han sku' oppe på baljen :klap:

Jeg prøvede at flytte mig meget lidt, sådan bare "skrabe"- lidt- i -jorden -agtigt og fa'me om han ikke går et lille skridt med bagbenene :shock:.

Så kunne det ellers være at jeg fik klikket og givet godbidder i en lind strøm :-D.

Vi sluttede mens legen var god med et flot skridt til den ene side, endda uden jeg flyttede mig:klap:

 

Fordi man er gammel (8,5 år), så er man en meget dyyyyyygtig hund :hjerte:

Og det er simpelthen så sjovt at træne med ham, for han bliver så glad, når han får ros.

Jeg bliver simpelthen nød til at finde et hold for utrænede voksne hunde, for det er sgu' skægt at træne med ham :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt glad i låget :banan:

 

Jeg gik ud for at træne lidt rallyskilte med Nana, mens Bamse lå og pustede i varmen.

Træningen med Nana gik meget fint og vi sluttede lige med "bagbens elefanten", som hun fatter ret godt efterhånden :5up:

 

Da jeg så alligevel havde baljen fremme, ville jeg prøve om Bamse kunne finde ud af det. Bamse har aldrig gået til træning og kan kun de mest gængse kommandoer, men fatter hvad klikkeren betyder.

 

Han forstår dog komandoen "op" og efter et par forsøg, stod han sku' oppe på baljen :klap:

Jeg prøvede at flytte mig meget lidt, sådan bare "skrabe"- lidt- i -jorden -agtigt og fa'me om han ikke går et lille skridt med bagbenene :shock:.

Så kunne det ellers være at jeg fik klikket og givet godbidder i en lind strøm :-D.

Vi sluttede mens legen var god med et flot skridt til den ene side, endda uden jeg flyttede mig:klap:

 

Fordi man er gammel (8,5 år), så er man en meget dyyyyyygtig hund :hjerte:

Og det er simpelthen så sjovt at træne med ham, for han bliver så glad, når han får ros.

Jeg bliver simpelthen nød til at finde et hold for utrænede voksne hunde, for det er sgu' skægt at træne med ham :blink:

 

Hvor er han dygtig, tænk at han bevægede sig allerede første gang :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt glad i låget :banan:

 

Jeg gik ud for at træne lidt rallyskilte med Nana, mens Bamse lå og pustede i varmen.

Træningen med Nana gik meget fint og vi sluttede lige med "bagbens elefanten", som hun fatter ret godt efterhånden :5up:

 

Da jeg så alligevel havde baljen fremme, ville jeg prøve om Bamse kunne finde ud af det. Bamse har aldrig gået til træning og kan kun de mest gængse kommandoer, men fatter hvad klikkeren betyder.

 

Han forstår dog komandoen "op" og efter et par forsøg, stod han sku' oppe på baljen :klap:

Jeg prøvede at flytte mig meget lidt, sådan bare "skrabe"- lidt- i -jorden -agtigt og fa'me om han ikke går et lille skridt med bagbenene :shock:.

Så kunne det ellers være at jeg fik klikket og givet godbidder i en lind strøm :-D.

Vi sluttede mens legen var god med et flot skridt til den ene side, endda uden jeg flyttede mig:klap:

 

Fordi man er gammel (8,5 år), så er man en meget dyyyyyygtig hund :hjerte:

Og det er simpelthen så sjovt at træne med ham, for han bliver så glad, når han får ros.

Jeg bliver simpelthen nød til at finde et hold for utrænede voksne hunde, for det er sgu' skægt at træne med ham :blink:

 

Lillian har hold for voksne-begynderhunde :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han dygtig, tænk at han bevægede sig allerede første gang :klap:

 

 

Ja, det havde jeg sgu' heller ikke regnet med, men det var bare så sjovt og fedt at træne sammen med ham, fordi han bliver så glad af ros :klap:

Jeg glæder mig til i morgen, så skal jeg se om han kan huske hvad han har lært :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt glad i låget :banan:

 

Jeg gik ud for at træne lidt rallyskilte med Nana, mens Bamse lå og pustede i varmen.

Træningen med Nana gik meget fint og vi sluttede lige med "bagbens elefanten", som hun fatter ret godt efterhånden :5up:

 

Da jeg så alligevel havde baljen fremme, ville jeg prøve om Bamse kunne finde ud af det. Bamse har aldrig gået til træning og kan kun de mest gængse kommandoer, men fatter hvad klikkeren betyder.

 

Han forstår dog komandoen "op" og efter et par forsøg, stod han sku' oppe på baljen :klap:

Jeg prøvede at flytte mig meget lidt, sådan bare "skrabe"- lidt- i -jorden -agtigt og fa'me om han ikke går et lille skridt med bagbenene :shock:.

Så kunne det ellers være at jeg fik klikket og givet godbidder i en lind strøm :-D.

Vi sluttede mens legen var god med et flot skridt til den ene side, endda uden jeg flyttede mig:klap:

 

Fordi man er gammel (8,5 år), så er man en meget dyyyyyygtig hund :hjerte:

Og det er simpelthen så sjovt at træne med ham, for han bliver så glad, når han får ros.

Jeg bliver simpelthen nød til at finde et hold for utrænede voksne hunde, for det er sgu' skægt at træne med ham :blink:

 

Dygtiige Bamse :klap:

 

Ærgeligt at hans moar ikke gider træne med ham på det voksen hold jeg også kender :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du sku selv være :blink: hun har også klikker-lydighed om torsdagen :drille: og hvis du melder dig til der så gør jeg også med Alto :mrgreen:

 

 

Det er en aftale :5up:, men nu er det ikke klokken 18, vel?

Det kan jeg nemlig ikke nå!

 

 

Edit: Det er da det hold, der hedder klik din hund, ikk*?

 

Så lige at det er fra kl. 19-20 :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en aftale :5up:, men nu er det ikke klokken 18, vel?

Det kan jeg nemlig ikke nå!

 

 

Edit: Det er da det hold, der hedder klik din hund, ikk*?

 

Så lige at det er fra kl. 19-20 :banan:

 

Jeg har jo sagt til dig at hun har rykket klikkerholdene til kl. 19.00 for min skyld - spasser :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du at det gør noget at jeg IKKE kan komme til intro aften d.30/7.

 

Jeg ved jo godt hvad en klikker går ud på - denne gang er det hunden der ved mindst :mrgreen:

 

Du har jo også haft den suværene gode teori til Dog Camp :engel: spørg Lillian - tror godt du kan få dispentation:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Så er Bamse tilmeldt :5up:

 

Hvor er det bare sejt:5up:

 

Glæder mig til at høre hvordan jeres træning kommer til at gå:mrgreen:

 

Jeg er faktisk selv igang med at shape Chili i elefanten - Hvilket hun aldrig har prøvet før... ( Læste at du var gået i gang med at træne Bamse i den ) :-)

 

Anja sætter krav til os på tricks holdet, så vi må jo oppe os lidt, Chili og jeg! Chili er "overraskende" skarp, og har forstået hvad det går ud på, så nu skal der bare bygges på:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du at det gør noget at jeg IKKE kan komme til intro aften d.30/7.

 

Jeg ved jo godt hvad en klikker går ud på - denne gang er det hunden der ved mindst :mrgreen:

Jeg fik lov at undlade af samme grund, så mon ikke du også kan få lov - som FOX skriver så bare ring til hende og forklar ;-)

 

Jeg vil nu gerne med næste gang for der er jo også en trænings time (mener jeg at have forstået ?) man ellers går glip af, skal bare lige ha hittet ud af hvordan jeg kommer frem med tøsen og al udstyret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...