Hop til indhold

køb af chihuahua:)


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

:D jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogle der kunne fortælle mig hvor man kan købe en chihuahua-hvalp UDEN stamtavle.. :D

 

Mvh :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Det kan man på dba, men man kan jo aldrig være 100 % sikker på at den er helt ren, altså er 100% raceren når den er uden tavle :)

Jeg ville anbefale dig at spare sammen og købe en hund af en DKK opdrætter *ss*

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...
Gæst hanolulu

jeg vil osse rigtigt gerne have en men kan ikke finde en til den rigtigr pris er rigtig trist over det for har sku ikke råd til at betale 7000kr for en hund jeg får sku kun 4600 om måneden udbetalt så det er lidt svært at finde 7000kr til en hund når man får så lidt så er der nogle der har en der er meget billigere så sig endelig til... jeg kan godt forstå du føler dig snydt...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...
Gæst Nicoline og chierne

Find først og fremmest en kennel du føler dig tryg ved og som har nogle gode og sunde hunde, og spar så sammen til at købe en ordentlig hund. For din egen skyld. Det er en race der er plaget af bl.a. patella luxation, og hvis den skal opereres for det kan det nemt løbe op i et beløb på over 20.000 kr :cry:

 

Og hvorfor købe en hund uden stamtavle?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Hov, ja det kom jeg da først til at se nu :D... Men synes det er noget pjat at gå på kompromis med sundhed osv. for at spare et par tusinde :?

 

Ja, helt enig. Og i sidste ende sparer man måske ikke et par tusinde, men ender derimod med at skulle give flere tusinde til behandling af en syg hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nicoline og chierne

Lige præcis!! Vi var selv på udkig 1½ år efter en kennel vi havde tillid til og en tæve og han vi var vilde med før vi købte vores første chi. Og vi betalte 15.000 - og kunne da have fået en langt billigere - men vi betalte hellere end gerne for at få en god og sund hvalp efter gode og udstillede forældre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...