Hop til indhold

Alene hjemme - hvor tit?


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna har jo fået lov at komme med mig på arbejde, så det benytter jeg mig ofte af :-D

 

Men jeg vil jo ikke ødelægge det, at hun på nuværende tidspunkt kan være alene hjemme helt uden problemer.

 

Så hvor mange gange om ugen bør jeg lade hende være alene hjemme, så vi vedligeholder hendes gode forhold til det at være alene hjemme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg har to med på arbejde så bliver de to hjemme de næste to dage, hvis jeg skal ud og handle samme dag så tager jeg de to andre med op i byen. På den måde tror ingen at de ALTID skal med og ingen fornemmer at de ALTID skal blive hjemme..

Vi gør ikke noget stort ud af det og det er utrolig let at stå i døren og siger de to navne som skal med, mens de to som ikke bliver nævnt blot står og kikker med "tigger"-øjne som siger "Ejjj moooooar det kan du ik mene:cry:".

 

Så hvis du nøjes med 2 til 3 gange om ugen så tror jeg ikke der bliver nogle problemer.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg har to med på arbejde så bliver de to hjemme de næste to dage, hvis jeg skal ud og handle samme dag så tager jeg de to andre med op i byen. På den måde tror ingen at de ALTID skal med og ingen fornemmer at de ALTID skal blive hjemme..

Vi gør ikke noget stort ud af det og det er utrolig let at stå i døren og siger de to navne som skal med, mens de to som ikke bliver nævnt blot står og kikker med "tigger"-øjne som siger "Ejjj moooooar det kan du ik mene:cry:".

 

Så hvis du nøjes med 2 til 3 gange om ugen så tror jeg ikke der bliver nogle problemer.:5up:

 

Jeg tænkte også selv noget i retning af 2-3 gange om ugen, det vil sige ca. halvdelen af tiden med, og halvdelen af tiden hjemme

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...