Hop til indhold

Så nu kan Luna også spille level 2 spil


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg nåede aldrig så langt som til at kommentere på Super-Luna før jeg var inde på tholos hjemmeside og bestille.

 

Jason har ikke prøvet det før, så det bliver spændende at se hvad han siger til 2x lvl2 spil og 1x lvl3 (jeg gad ikke købe lvl 1 for jeg tror jason er så meget puddel at han vil kede sig med dem efter den første uge :genert:)

 

Så håber jeg da at hun får glæde af spillene :lol:

 

Og nu da du har købt spillene, så vil Luna da gerne have at du ser hendes film, og giver hende den ros hun fortjener :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er hun altså sød og rolig og meget dygtig selvfølgelig! Og så får jeg lyst til at købe flere spil til Ozzie... så det kan godt blive dyrt, at du har lavet denne her tråd Lonny, det er det også allerede blevet for Stinnemus kan jeg læse, hihi.

 

Ja, det kunne være jeg skulle ansøge om procenter fra Tholo :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

DET kan man da kalde service!

 

Allerede i dag ankom Misja 3 nye spil :klap:

 

Desværre vil mit gamle #/&E¤&FGY Kamera slet ikke, så nu er alle batterier røget til opladning igen-igen (synes de bare ligger og aflader i tasken selv om de næsten er nye :hmm: ) :damn:

 

Så jeg har endnu ingen billeder eller film af mit lille dygtige vidunder :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

DET kan man da kalde service!

 

Allerede i dag ankom Misja 3 nye spil :klap:

 

Desværre vil mit gamle #/&E¤&FGY Kamera slet ikke, så nu er alle batterier røget til opladning igen-igen (synes de bare ligger og aflader i tasken selv om de næsten er nye :hmm: ) :damn:

 

Så jeg har endnu ingen billeder eller film af mit lille dygtige vidunder :megaked:

 

Så må du jo inviterer mig på den der gode middag du talte om, så skal jeg nok medbringe mit videokamera :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor er hun bare dygtig Luna :klap:

 

Du har så også lige lokket mig til at købe nye spil, for Victor er begyndt at synes hans NO-spil er for nemme. Fy skamme man kan altid få brugt penge herinde på HF :lol:

 

Jeg skal altså virkelig ringe til Tholo, og bede om procenter, de har jo fået en meget større omsætning efter at Luna er begyndt at spille :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil godt klage!!! :hmm:

 

Nu da Misja har fattet hvad de spil går ud på, tæskede hun et lev. 2 spil igennem som var det barnemadder i går :shock:

Lev. 3 spillet jeg også har købt pga. Lonnys video af Luna - det med pinde OG skuffer - tog det hende 2 forsøg med kun 1 skuffe og så 1 skuffe og 1 pind at hitte rede i......hvorefter hun 2 gange i træk tog hele spillet med alle skuffer og pinde på OG bad om mere bagefter! :megaked:

 

Jeg ser for mig en hund der er blevet dyr i drift! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil godt klage!!! :hmm:

 

Nu da Misja har fattet hvad de spil går ud på, tæskede hun et lev. 2 spil igennem som var det barnemadder i går :shock:

Lev. 3 spillet jeg også har købt pga. Lonnys video af Luna - det med pinde OG skuffer - tog det hende 2 forsøg med kun 1 skuffe og så 1 skuffe og 1 pind at hitte rede i......hvorefter hun 2 gange i træk tog hele spillet med alle skuffer og pinde på OG bad om mere bagefter! :megaked:

 

Jeg ser for mig en hund der er blevet dyr i drift! :shock:

 

Sådan er det at have en klog hund, de er dyre i drift :blink:

 

Men hvor er hun bare god :klap:

 

Luna kan jo altså også godt hendes spil, men derfor syntes hun nu alligevel er de stadig er sjove. Jeg har så en del forskellige spil, så hun ikke skal spille det samme hver dag, og sådan lykkedes det os alligevel at fastholde interessen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil godt klage!!! :hmm:

 

Nu da Misja har fattet hvad de spil går ud på, tæskede hun et lev. 2 spil igennem som var det barnemadder i går :shock:

Lev. 3 spillet jeg også har købt pga. Lonnys video af Luna - det med pinde OG skuffer - tog det hende 2 forsøg med kun 1 skuffe og så 1 skuffe og 1 pind at hitte rede i......hvorefter hun 2 gange i træk tog hele spillet med alle skuffer og pinde på OG bad om mere bagefter! :megaked:

 

Jeg ser for mig en hund der er blevet dyr i drift! :shock:

 

Velkommen til "the-game" crazyness spiralen. Den fortsætter bare nedad og nedad, indtil dit hus er fyldt op med hundestil fra alle mulige producenter, og de bliver løst hurtigere end du kan nå at gøre dem klar.

 

"the game" ...it's dangerous...:slem:

 

Ps. ser din hund forventningsfuld ud nu :mrgreen:? Kan anbefale de der hundespil...:blink:

 

 

Alt4Victor, der sådan håber at der er MEGET aktivitet i de her Tholo spil :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er det at have en klog hund, de er dyre i drift :blink:

 

Men hvor er hun bare god :klap:

 

Luna kan jo altså også godt hendes spil, men derfor syntes hun nu alligevel er de stadig er sjove. Jeg har så en del forskellige spil, så hun ikke skal spille det samme hver dag, og sådan lykkedes det os alligevel at fastholde interessen.

Jaah sku er hun så! - Langt bedre end jeg troede, selv om jeg egentlig burde vide bedre, jeg har jo i hele hendes liv tærpede hende igennem div. udfordringer :stupid:

 

Det med pindene og så det med skufferne er jeg også sikker på at hun igen og igen vil have glæde af fremover - det andet (mage til det vi også lånte af dig) er helt tydelig uden udfordring for hende, hun går direkte på og har "løst det" lige så hurtigt som hun kan sluge gufferne :shock:

 

Jeg ser i min krystalkugle, Karina køber det nye bræt de har til salg for 200-bobs, der får man to-i-et spil anderledes end dem hun har fået nu :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til "the-game" crazyness spiralen. Den fortsætter bare nedad og nedad, indtil dit hus er fyldt op med hundestil fra alle mulige producenter, og de bliver løst hurtigere end du kan nå at gøre dem klar.

 

"the game" ...it's dangerous...:slem:

 

Ps. ser din hund forventningsfuld ud nu :mrgreen:? Kan anbefale de der hundespil...:blink:

 

 

Alt4Victor, der sådan håber at der er MEGET aktivitet i de her Tholo spil :x2:

Nej hun sover - men JEG ser rystet ud :skraek: - og har en kronisk kommende pengeløs følelse :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...