Hop til indhold

Hund på kirkegård


Umulia
 Share

Må hunden komme med på kirkegården?  

66 stemmer

  1. 1. Må hunden komme med på kirkegården?

    • Nej, aldrig!
      3
    • Ja selvfølgelig
      23
    • Ja - hvis den bliver på stierne og ikke tisser på gravsteder
      40


Recommended Posts

Er meget enig i at det kommer an på hvilken slags kirkegård det er. Min søster ligger på en parkkirkegård, hvor Lumi og jeg tit går tur med Sonja og Tyson - og der løber de løse. Nogle gange løber de også ind på gravsteder, men der bliver hverken gravet, stjålet blomster, trådt blomster ned - eller skidt for den sags skyld. Tror heller ikke Lumi har tisset på et gravsted, men det er nu ikke noget jeg ville lægge det store i egentlig.

 

Men hvis der ved et gravsted er besøgende, så går vi en anden vej, så vi ikke forstyrrer dem...

 

Jeg ville være ked af det, hvis hunde ikke var tilladt på kirkegården og Lumi ikke kunne besøge min søsters grav. Min søster elskede hende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville være ked af det, hvis hunde ikke var tilladt på kirkegården og Lumi ikke kunne besøge min søsters grav. Min søster elskede hende :lun:

 

Det var virkeligt sært på Bornholm, satte Petrine tilbage i bilen og gik rundt for at studere rundkirken, der så vi en kat i fuld gang med at grave på en ny grav :oops: synes nok Petrine kunne opføre sig en del mere anstændigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, HVIS de opholder sig på stierne og ikke bummelummer og bimmelimmer hist og her.

 

 

 

Da jeg boede hjemme i mårslet, havde mine forældres nabo søgt om tilladelse til at have deres lille terrier med ned til deres søns gravsted, og indtil videre er det de eneste jeg har kendskab til som fik lov. Men den gjorde så heller ikke noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...