Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

Glæder du dig mon??

 

For det ikke skal være løgn, så er jeg vist ved at være småsyg. Enten det eller også trænger jeg til at sove i 100 år, så jeg må vist smutte tidligt i seng i aften.

 

 

Nej, hvorfor tror du det :mrgreen:

 

Du kan bare se at finde din seng, for du skal ikke være syg nu, for du har, indrøm det bare, glædet dig lige så meget som mig :-D

Husk nogle panodiler - dem kan man køre langt på :blink::hundentraekker:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Klart jeg glæder mig - som et lille barn faktisk :mrgreen:

 

Jeg sidder her på jobbet og kan slet ikke fokusere på arbejdet, men kommer hele tiden i tanke om småting, som måske ikke er småting alligevel.

 

Som f.eks. når vi skal spise.

Jeg går ud fra, at hundene ikke må komme i madteltet (hvis de må det, er mit problem dog løst). Det bliver så varmt, at jeg ikke kan efterlade Liva i bilen uden at få en politianmeldelse på nakken (ironi kan forekomme), og det er ikke sikkert at efterlade hende i teltet. Det skulle jo gerne stadig stå, når vi kommer tilbage fra spisning.

Hvor dælen gør jeg af hende, mens jeg spiser :hmm:

Måske jordspydet lige uden for madteltet ???

Link til indlæg
Del på andre sites

Tager i noget med til at lave skygge for hunden, når man er på træningspladsen.

Jeg tænker på stofbur eller parasol e.l.

 

Jeg tager begge dele med, just in case. Så må vi se hvor langt der er til selve træningspladsen og om man kan slæbe alle de ting man skal ha' med ( vand, guffer, en ivrig hund der trækker osv.)

Link til indlæg
Del på andre sites

Klart jeg glæder mig - som et lille barn faktisk :mrgreen:

 

Jeg sidder her på jobbet og kan slet ikke fokusere på arbejdet, men kommer hele tiden i tanke om småting, som måske ikke er småting alligevel.

 

Som f.eks. når vi skal spise.

Jeg går ud fra, at hundene ikke må komme i madteltet (hvis de må det, er mit problem dog løst). Det bliver så varmt, at jeg ikke kan efterlade Liva i bilen uden at få en politianmeldelse på nakken (ironi kan forekomme), og det er ikke sikkert at efterlade hende i teltet. Det skulle jo gerne stadig stå, når vi kommer tilbage fra spisning.

Hvor dælen gør jeg af hende, mens jeg spiser :hmm:

Måske jordspydet lige uden for madteltet ???

 

Jeg tror til gengæld godt du må tage hende med ind i madteltet.

 

Det er jo ikke et offentligt telt, men kun for os dog camp'ere.

Der er simpelthen for mange der ikke aner hvad de skal stille op med deres hund imens, hvis vi ikke må.

Selv os der bor i hytte, ville ha' et problem - tænk hvis din hund ikke kan være alene hjemme og splitter det hele ad :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tager i noget med til at lave skygge for hunden, når man er på træningspladsen.

Jeg tænker på stofbur eller parasol e.l.

 

Jeg tager begge dele med, just in case. Så må vi se hvor langt der er til selve træningspladsen og om man kan slæbe alle de ting man skal ha' med ( vand, guffer, en ivrig hund der trækker osv.)

 

Se der er noget jeg igen ikke har tænkt på - og ejer hverken stofbur (hun er nu ikke burtrænet, så det ville ikke hjælpe meget) eller parasol.

 

Men det er en god idé.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror til gengæld godt du må tage hende med ind i madteltet.

 

Det er jo ikke et offentligt telt, men kun for os dog camp'ere.

Der er simpelthen for mange der ikke aner hvad de skal stille op med deres hund imens, hvis vi ikke må.

Selv os der bor i hytte, ville ha' et problem - tænk hvis din hund ikke kan være alene hjemme og splitter det hele ad :shock:

 

Jeg håber du har ret :mrgreen:

 

Når vi nu alle er hundefolk, så er man jo (måske) mindre pernitten end ikke-hundefolk m.h.t. til det at spise med en hund siddende ved siden af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som f.eks. når vi skal spise.

Jeg går ud fra, at hundene ikke må komme i madteltet (hvis de må det, er mit problem dog løst). Det bliver så varmt, at jeg ikke kan efterlade Liva i bilen uden at få en politianmeldelse på nakken (ironi kan forekomme), og det er ikke sikkert at efterlade hende i teltet. Det skulle jo gerne stadig stå, når vi kommer tilbage fra spisning.

Hvor dælen gør jeg af hende, mens jeg spiser :hmm:

Måske jordspydet lige uden for madteltet ???

 

Luna kommer med mig.. Må hun ikke være i madteltet, må jeg spise udenfor teltet.. Og når jeg tager billeder må hun også komme med rundt.. Jeg efterlader hende ikke alene i telt eller lignende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna kommer med mig.. Må hun ikke være i madteltet, må jeg spise udenfor teltet.. Og når jeg tager billeder må hun også komme med rundt.. Jeg efterlader hende ikke alene i telt eller lignende..

 

Lige præcis :5up:

 

Så kan vi 3 jo bare spise sammen - så kan de lære det.

 

Men jeg kan altså ikke forestille mig at de ikke har tænkt på det.

 

Men nu skriver jeg en sms til Fox og spørger - hun må jo vide det, da det er hende der skal stå for maden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis :5up:

 

Så kan vi 3 jo bare spise sammen - så kan de lære det.

 

Men jeg kan altså ikke forestille mig at de ikke har tænkt på det.

 

Men nu skriver jeg en sms til Fox og spørger - hun må jo vide det, da det er hende der skal stå for maden :-D

 

Det lyder som en plan :5up:

 

Så lige at vi skal have boller i karry på fredag :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået svar fra Fox :-D

 

Og som hun skrev: " Ja, det er jo en dog camp"

 

Så vi behøver ikke at bekymre os - hundene må gerne være i teltet når der spises :5up::banan:

 

:5up::banan:

 

Herligt.

 

Se, nu kom jeg i tanke om en ting mere :???:

Hvad med når jeg skal i bad ... Måske Jeanette og mig skulle finde på noget rotation, så en bliver tilbage med begge hunde eller noget i den retning :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man ikke tage hunden med i bad?

 

Altså den skal ikke være våd, men hvis rummet er så stort at den kan sidde i det ene hjørne eller udenfor selve brusekabinen - det må da kunne lade sig gøre.

 

Hvis det var mig der var på arbejde og sad ved en computer, så ville jeg også gøre som dig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man ikke tage hunden med i bad?

 

Altså den skal ikke være våd, men hvis rummet er så stort at den kan sidde i det ene hjørne eller udenfor selve brusekabinen - det må da kunne lade sig gøre.

 

Hvis det var mig der var på arbejde og sad ved en computer, så ville jeg også gøre som dig :mrgreen:

 

Jo mon ikke - hvis det er sådan nogle lidt store aflåste baderum, så kan hun da sagtens komme med.

 

Der er alligevel ingen risiko for at hun forsøger at komme med ind under vandet for vand, der kommer oppe fra er jo farligt :shock: det var I godt klar over ikk'?

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up::banan:

 

Herligt.

 

Se, nu kom jeg i tanke om en ting mere :???:

Hvad med når jeg skal i bad ... Måske Jeanette og mig skulle finde på noget rotation, så en bliver tilbage med begge hunde eller noget i den retning :hmm:

 

Det finder vi bare ud af.. Vi vågner tidligt, så jeg regner med at vi tøffer på stranden.. Vi skal nok liste stille ud:-D

 

Måske jeg bare skulle passe mit arbejde og ikke tænke så meget på Dog Camp ...

 

Fnis

 

Kan man ikke tage hunden med i bad?

 

Altså den skal ikke være våd, men hvis rummet er så stort at den kan sidde i det ene hjørne eller udenfor selve brusekabinen - det må da kunne lade sig gøre.

 

Hvis det var mig der var på arbejde og sad ved en computer, så ville jeg også gøre som dig :mrgreen:

 

Mmm deler vi ikke badeværelser og bad med resten af campingpladsen? Tror ikke det er alle, der er lige så glade for hunde, som os tosser:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo mon ikke - hvis det er sådan nogle lidt store aflåste baderum, så kan hun da sagtens komme med.

 

Der er alligevel ingen risiko for at hun forsøger at komme med ind under vandet for vand, der kommer oppe fra er jo farligt :shock: det var I godt klar over ikk'?

 

Jo jo, det har Luna fortalt mig op til flere gange:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Gud, hvor I planlægger. Jeg føler mig dybt uansvarlig. Vi pakker mad, godbidder, vandskål, seler og liner, og hmm, det er vist det. Og badetøj!

 

Men jeg går ud fra, at man skal have en masse småpenge med? Kunne se at badet koster 5 kr. for 3 min. osv og en kop te på camp'en kostede vist 2 kr, så det nytter vist ikke noget bare at komme anstigende med sit dankort :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det finder vi bare ud af.. Vi vågner tidligt, så jeg regner med at vi tøffer på stranden.. Vi skal nok liste stille ud:-D

 

Mmm deler vi ikke badeværelser og bad med resten af campingpladsen? Tror ikke det er alle, der er lige så glade for hunde, som os tosser:mrgreen:

 

Vi er vant til at vågne kl. 5:30, så vi vil sikkert gerne en tur med på stranden. Når det er så tidligt, er der forhåbentlig mere eller mindre mennesketomt, og man kunne "komme til" at slippe snoren lidt :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med drikkevand til hundene? Er det noget vi selv skal have med, eller er der sørget for det??

:klap:glæder mig:klap:

 

Jeg går da ud fra, at der er postevand på campingpladsen.

 

Gud, hvor I planlægger. Jeg føler mig dybt uansvarlig. Vi pakker mad, godbidder, vandskål, seler og liner, og hmm, det er vist det. Og badetøj!

 

Men jeg går ud fra, at man skal have en masse småpenge med? Kunne se at badet koster 5 kr. for 3 min. osv og en kop te på camp'en kostede vist 2 kr, så det nytter vist ikke noget bare at komme anstigende med sit dankort :hmm:

 

Jeg er kommet meget sent i gang med planlægningen - mest fordi der er lidt stille her på kontoret - og så kører tankerne bare og den ene tager den anden.

 

Men den med dankortet havde jeg ikke lige tænkt på - må vist lige forbi vores kasse og se om hun ligger inde med en masse småpenge

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

 

Jeg er kommet meget sent i gang med planlægningen - mest fordi der er lidt stille her på kontoret - og så kører tankerne bare og den ene tager den anden.

 

Men den med dankortet havde jeg ikke lige tænkt på - må vist lige forbi vores kasse og se om hun ligger inde med en masse småpenge

Ja, det er fantastisk så meget, man får udrettet af private ting, når man er på arbejde :mrgreen: Nu går jeg jo hjemme pt. og har en alenlang liste af private gøremål, jeg hurtigt ville have kunne tage mig af, hvis jeg bare havde været på arbejde.

 

Men så kunne jeg da bidrage lidt til din planlægning. Men én ting er at jeg siger, at det nok vil være en god idé at tage småpenge med...jeg har ikke selv fremtryllet nogle, så endnu en ting til listen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er fantastisk så meget, man får udrettet af private ting, når man er på arbejde :mrgreen: Nu går jeg jo hjemme pt. og har en alenlang liste af private gøremål, jeg hurtigt ville have kunne tage mig af, hvis jeg bare havde været på arbejde.

 

Men så kunne jeg da bidrage lidt til din planlægning. Men én ting er at jeg siger, at det nok vil være en god idé at tage småpenge med...jeg har ikke selv fremtryllet nogle, så endnu en ting til listen :genert:

 

Jeg fik fremtryllet (altså vekslet i vores kasse) en masse småpenge, men smutter lige forbi en hæveautomat på vejen hjem i dag, så jeg også har nogle lidt større penge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gud, hvor I planlægger. Jeg føler mig dybt uansvarlig. Vi pakker mad, godbidder, vandskål, seler og liner, og hmm, det er vist det. Og badetøj!

 

Men jeg går ud fra, at man skal have en masse småpenge med? Kunne se at badet koster 5 kr. for 3 min. osv og en kop te på camp'en kostede vist 2 kr, så det nytter vist ikke noget bare at komme anstigende med sit dankort :hmm:

 

Argh.. småpenge...

 

Vi er vant til at vågne kl. 5:30, så vi vil sikkert gerne en tur med på stranden. Når det er så tidligt, er der forhåbentlig mere eller mindre mennesketomt, og man kunne "komme til" at slippe snoren lidt :pift:

 

Fint.. Vi kan nogle gange godt trække den til kl 7, men vi kan sagtens sige tidligere og så lige gå på stranden:-D Fed start på dagen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tager i noget med til at lave skygge for hunden, når man er på træningspladsen.

Jeg tænker på stofbur eller parasol e.l.

 

Jeg tager begge dele med, just in case. Så må vi se hvor langt der er til selve træningspladsen og om man kan slæbe alle de ting man skal ha' med ( vand, guffer, en ivrig hund der trækker osv.)

 

ikke desideret skygge men nu zita også så lille at hun bare kan gemme sig hos mig vis hun vil havde skygge ;b

 

ellers har jeg invisteret i et cool n' dry håndklæde til hende som skal afprøves :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...