Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

Kan, kan ikke, kan, kan ikke :vedikke:

Har reserveret hytte, men Sonja kunne desværre ikke få ferie, så jeg mangler 1-2 at dele hytten med. :genert:

 

Og kæresten kan heller ikke tage fri til at hjælpe mig, så skal ha fundet en til at hjælpe mig :???:

 

Og har ik fået meldt mig til Dog Camp endnu, pga alt det der. Er det for sent nu...? :genert:

 

Du kan godt nå at blive tilmeldt :mrgreen:

 

(Prøv at spørge Splinten,mor og mig om hun vil dele med dig - hun har talt om at komme derover, men har vist ikke helt besluttet sig endnu :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Så har vi fået tilmeldingsskemaer til dog camp :banan:

 

Men det er svært at vælge, hvad vi skal deltage i :hmm:- der er så meget godt at vælge imellem :5up: Man vil jo gerne det hele, men som de skriver, skal man passe på ikke at vælge for meget af hensyn til hunden.

 

Gu' ved om man kan nøjes med at vælge modul 3 og 4 i klikkertræningen?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg blev også helt glad da jeg så det :banan:

det hammer svært at bestemme sig, uden at overbelaste hunden:engel:

 

jeg tror ikke du melder til modul andet end for sjov kursus?

det vidst det eneste hvor det forskelligt ting der trænes i modulerne

 

de andre hold fordeler de alt efter hvordan hundene passer sammen og man kan vidst kun være med 1 gang med mindre der er plads til man er med flere gange. (da det er det samme der trænes hvert modul?):hmm:

 

Vis jeg har forstået det rigtig :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi fået tilmeldingsskemaer til dog camp :banan:

 

Men det er svært at vælge, hvad vi skal deltage i :hmm:- der er så meget godt at vælge imellem :5up: Man vil jo gerne det hele, men som de skriver, skal man passe på ikke at vælge for meget af hensyn til hunden.

 

Gu' ved om man kan nøjes med at vælge modul 3 og 4 i klikkertræningen?

 

:mrgreen: man bestemmer helt selv hvad man vil :blink: - men skal du ikke også på et hold fredag :engel:

 

(hvis der er plads er der intet i vejen for at vælge klikker flere gange, for jeg ved at Lillian har mange øvelser med, så der er nok at gå i gang med :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg blev også helt glad da jeg så det :banan:

det hammer svært at bestemme sig, uden at overbelaste hunden:engel:

 

jeg tror ikke du melder til modul andet end for sjov kursus?

det vidst det eneste hvor det forskelligt ting der trænes i modulerne

 

de andre hold fordeler de alt efter hvordan hundene passer sammen og man kan vidst kun være med 1 gang med mindre der er plads til man er med flere gange. (da det er det samme der trænes hvert modul?):hmm:

 

Vis jeg har forstået det rigtig :vedikke:

 

Du har forstået det rigtigt - men du kan også lige se mit svar til Bamseida :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde tænkt mig det sådan:

 

Fredag:

 

10-11.30: Agility 1

Pause 1,5 time.

 

13-14.30: For sjov kursus 2

Pause 1/2 time

 

15-16.30: Agility 3

 

Lørdag:

 

9-10.30: Klikkertræning TEORI ( - Nana)

 

10.30-12: Klikkertræning 1

 

Pause 1 time.

 

13-14: Hundesprog 2

Pause 1,5 time.

 

15.30-17: Klikkertræning 3

 

Søndag:

 

9.30-11: Klikkertræning 4

 

Tror i ikke at der er indlagt pauser nok, så Nana ikke bliver for træt?

 

Ind imellem vil jeg så besøge aktivitetshjørnet og massøren :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde tænkt mig det sådan:

 

Fredag:

 

10-11.30: Agility 1

 

Pause 1,5 time.

 

13-14.30: For sjov kursus 2

 

Pause 1/2 time

 

15-16.30: Agility 3

 

Lørdag:

 

9-10.30: Klikkertræning TEORI ( - Nana)

 

10.30-12: Klikkertræning 1

 

Pause 1 time.

 

13-14: Hundesprog 2

 

Pause 1,5 time.

 

15.30-17: Klikkertræning 3

 

Søndag:

 

9.30-11: Klikkertræning 4

 

Tror i ikke at der er indlagt pauser nok, så Nana ikke bliver for træt?

 

Ind imellem vil jeg så besøge aktivitetshjørnet og massøren :5up:

 

 

Jeg syntes det ser fornuftigt ud - og især at du vil på klikker flere gange :5up: (:oops: jeg er selv helt vild med at gå til træning hos Lillian:mrgreen:)

 

Nu kan jeg ikke helt huske programmet udenad - men hvis jeg selv havde tid (og ikke skulle sørge for jer andre :blink:) så ville jeg helt bestemt på Erlings hold - han har sin helt egen egen mening om, hvad hundesnoren er - og så er der total meget humor med i hans træning :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det ser fornuftigt ud - og især at du vil på klikker flere gange :5up: (:oops: jeg er selv helt vild med at gå til træning hos Lillian:mrgreen:)

 

Nu kan jeg ikke helt huske programmet udenad - men hvis jeg selv havde tid (og ikke skulle sørge for jer andre :blink:) så ville jeg helt bestemt på Erlings hold - han har sin helt egen egen mening om, hvad hundesnoren er - og så er der total meget humor med i hans træning :blink:

 

Jeg har kun hørt godt om Lillian og så er hun jo uddannet de samme steder, som jeg er vandt til ( Irene Jarnved 0g Hund og træning).

Jeg har klikkertrænet Nana siden hun var hvalp.

 

Jeg vil jo tilmelde mig til hundesprog - så får jeg mulighed for at se Erling "in action". Det lyder super godt at han har fed humor - I like alot :mrgreen:. Spændende. det der med hundesnoren - glæder mig til at høre hvad det er :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Det er overvejet og diskuteret nøje :blink: Men nej, ingen dagsbilletter - både af hensyn til at hundene kan kigge hinanden an/lære hinanden at kende/accepterer hinanden og så det sociale hygge mellem deltagerne.

 

Håber ikke det lød fuldstændig som volapyk :oops:

Der er spurgt om det før, så jeg skal bare lige have det fuldstændig skåret ud i pap. Sorry. Altså, man må ikke købe en billet til hele perioden og kun komme lørdag og søndag (og uden at overnatte og spise)?

 

Alternativt skulle jeg dukke op hver dag og så bare ikke overnatte. Må man det? 4 dage intensivt med fremmede mennesker er ikke lige mig :genert: Det kræver en hel anden form for kursus, hvor jeg lærer den slags først :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er spurgt om det før, så jeg skal bare lige have det fuldstændig skåret ud i pap. Sorry. Altså, man må ikke købe en billet til hele perioden og kun komme lørdag og søndag (og uden at overnatte og spise)?

 

Alternativt skulle jeg dukke op hver dag og så bare ikke overnatte. Må man det? 4 dage intensivt med fremmede mennesker er ikke lige mig :genert: Det kræver en hel anden form for kursus, hvor jeg lærer den slags først :mrgreen:

 

Jeg svarer dig lige i en pb senere idag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krainer

Har sendt pb til dig:)

 

Jeg svarer dig lige i en pb senere idag :blink:

 

Vil du ikke også sende den til mig? Havde nemlig også tænkt mig bare at tage hjem og sove...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Så har jeg skrevet og tilmeldt både kæresten og mig selv! Og endda også kontaktet campingpladsen for en teltplads :mrgreen:

 

Nu må vi se om der stadig er pladser på Dog Camp. Der er vel begrænset plads?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg skrevet og tilmeldt både kæresten og mig selv! Og endda også kontaktet campingpladsen for en teltplads :mrgreen:

 

Nu må vi se om der stadig er pladser på Dog Camp. Der er vel begrænset plads?

 

Jep der er ikke plads til flere hundreded hunde - men der er plads til jer, det er jeg sikker på :mrgreen: Glæder mig til vi ses derovre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...