Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst michelle150

Må man aflyse, når man kommer?

Tænkte på, om vi kunne melde os det det hele, næsten i hvert fald.

Og så hvis det bliver for stramt dernede, om vi kan afmelde det så..

Eller er det for dumt mod jer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man aflyse, når man kommer?

Tænkte på, om vi kunne melde os det det hele, næsten i hvert fald.

Og så hvis det bliver for stramt dernede, om vi kan afmelde det så..

Eller er det for dumt mod jer?

 

Altså man må gerne afmelde når du er der - men det "ødelægger" meget af planlægningen da vi prøver at sammensætte alle holdne på den mest optimale måde :mrgreen: men altså vi tvinger altså ikke sovende hunde ud på træningspladserne :blink:

 

Prøv evt. at lave sådan et tidsskema, som jeg har set Bamseida har lavet tidligere i denne tråd :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Altså man må gerne afmelde når du er der - men det "ødelægger" meget af planlægningen da vi prøver at sammensætte alle holdne på den mest optimale måde :mrgreen: men altså vi tvinger altså ikke sovende hunde ud på træningspladserne :blink:

 

Prøv evt. at lave sådan et tidsskema, som jeg har set Bamseida har lavet tidligere i denne tråd :5up:

Skulle man lave et tidsskema? For så har jeg ikke helt forstået det rigtigt :genert:

 

Jeg troede bare man skulle sætte krydser ud fra hvilke hold, man var interesseret i, og så sætter I det sammen efter om I mener om man skal på hold 1 eller f.eks 4?

 

Og vi har altså tilmeldt os ALT...fordi vi så gerne vil prøve det hele. Er det helt galt? Vi kan selvfølgelig afmelde os familiehundstræning igen, for det kommer vi alligevel til at gå til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Nej det var bare et forslag, så man selv havde en oversigt over, hvad man meldte sig til, hvornår

Ah, men allerede dér har du mere styr på det end jeg har. For jeg nåede frem til, at jeg ikke kunne vide hvilket hold, jeg ville blive sat på i de forskellige øvelser, så det ville blive ren gæt fra min side af?

 

Skal jeg bare lave en tidsplan f.eks for hold 1 og så se hvordan det ser ud og så giver det samme overblik, som kom han på hold 3?

 

Ej, sorry, hvis jeg stiller dumme spørgsmål, men jeg er lidt rundt på gulvet i de her dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah, men allerede dér har du mere styr på det end jeg har. For jeg nåede frem til, at jeg ikke kunne vide hvilket hold, jeg ville blive sat på i de forskellige øvelser, så det ville blive ren gæt fra min side af?

 

Skal jeg bare lave en tidsplan f.eks for hold 1 og så se hvordan det ser ud og så giver det samme overblik, som kom han på hold 3?

 

Ej, sorry, hvis jeg stiller dumme spørgsmål, men jeg er lidt rundt på gulvet i de her dage.

 

:mrgreen: Jeanette har forklaret det jeg mente :oops:

 

Men selvfølgelig kan du ikke helt vide hvad du kommer på, men at melde sig til alle holdene bliver nok lidt for meget for hunden - de bliver jo trætte de små pus :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså vi melder til:

 

For-sjov kursus

Aktivitetsrally

 

klikkertræning

hundesprog

 

så vi skal kun 2 ting hver dag også håber jeg der kommer lange nok pauser imellem, til hundesprog har jeg på fornemmelsen at det mere er mig der skal lære noget end hunden ;)

Nu Zita ikke så gammel så vi må jo se hvor meget hun kan klare og vi også meldt på begynder så tror ikke vi for nogle vildt uoverskuelige opgave :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

jeg har lige meldt tilbage idag.

 

alt undtaget agility,

 

Og kommer så lidt i tvivl... det der aktivitets rally? er der med eller uden snor?

 

vi har lidt nogle kampe til agility for øjeblikket. kan tage max 2 forhindringer, inden vi forstyrer resten af holdet. Men vi træner flittigt og så er han jo i dag blevet kemisk kastreret, så self er han over det pjat inden :damn::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har lige meldt tilbage idag.

 

alt undtaget agility,

 

Og kommer så lidt i tvivl... det der aktivitets rally? er der med eller uden snor?

 

vi har lidt nogle kampe til agility for øjeblikket. kan tage max 2 forhindringer, inden vi forstyrer resten af holdet. Men vi træner flittigt og så er han jo i dag blevet kemisk kastreret, så self er han over det pjat inden :damn::engel:

 

Alt foregår med snor - det er et krav fra campingejeren :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah, men allerede dér har du mere styr på det end jeg har. For jeg nåede frem til, at jeg ikke kunne vide hvilket hold, jeg ville blive sat på i de forskellige øvelser, så det ville blive ren gæt fra min side af?

 

Skal jeg bare lave en tidsplan f.eks for hold 1 og så se hvordan det ser ud og så giver det samme overblik, som kom han på hold 3?

 

Ej, sorry, hvis jeg stiller dumme spørgsmål, men jeg er lidt rundt på gulvet i de her dage.

 

 

Jeg har meldt os til de ting jeg skrev i # 157 og håber at vi får plads på alle holdene :5up:

 

Jeg er lidt af en planlægnings freak, da jeg arbejder i en fritids- og ungdomsklub, hvor vi rejser meget/tager på weekendture og der har vi pakkelister til alle ture, skrevet ned til mindste detalje.

 

Når jeg så selv skal noget, ja så skriver jeg altså også pakkelister - så glemmer jeg nemlig sjældent noget.

 

Derfor har jeg lavet den liste, for at få det hele til at passe - især det med at Nana skal have pauser ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Det er sikkert bare mig, men jeg synes de skemaer vi har fået sendt er meget forvirrende. Jeg fatter ikke noget af det..

Men jeg melder mig bare til det hele, så må vi se, om hun kan holde til det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Det er sikkert bare mig, men jeg synes de skemaer vi har fået sendt er meget forvirrende. Jeg fatter ikke noget af det..

Men jeg melder mig bare til det hele, så må vi se, om hun kan holde til det.

Det er også min taktik. Han kan alligevel ikke koncentrere sig særlig længe om noget og godbidder er ikke så spændende, så han kommer sandsynligvis ikke til at gennemføre en hel træningssession alligevel, så det går nok. Så det bliver mig, der lærer, og det er nok det vigtigste :blink:

 

Altså eftersom vi ikke selv sætter holdene sammen, så har jeg ikke rigtig kigget på skemaet, men bare læst om holdene og så sat mine kryds på det hele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh, det er sgi da timing der vil noget :5up:

 

Ja må man sige, sådan er det jo med de damer de gør hvad der passer dem :rolleyes:

 

vi mødte en hanhund her til aften og han viste ingen tegn på hun lugtede dejligt endnu, men er det ikke meget normalt de hæver inden de rigtig kommer i løb?:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja må man sige, sådan er det jo med de damer de gør hvad der passer dem :rolleyes:

 

vi mødte en hanhund her til aften og han viste ingen tegn på hun lugtede dejligt endnu, men er det ikke meget normalt de hæver inden de rigtig kommer i løb?:hmm:

 

Hvis jeg var dig ville jeg købe nogle klofyl-tabletter til hende og give hende lige før i tager afsted - og så under hele campen. Det tager toppen af den "lækre duft" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg var dig ville jeg købe nogle klofyl-tabletter til hende og give hende lige før i tager afsted - og så under hele campen. Det tager toppen af den "lækre duft" :blink:

 

Undskyld jeg lige kommer med et lille spørsmål, men hvor mange klofyl tabletter må hunde få ?? vi er startet med dem fordi, alle hanhunde syntes om Bella`s dufte hele tiden, så håber de vil hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld jeg lige kommer med et lille spørsmål, men hvor mange klofyl tabletter må hunde få ?? vi er startet med dem fordi, alle hanhunde syntes om Bella`s dufte hele tiden, så håber de vil hjælpe.

 

:oops: Det ved jeg faktisk ikke - prøv at ringe til din dyrlæge og spørg. Jeg har med held givet Sookie da vi gik til klikkertræning - jeg gav hende én morgen,middag og aften fra dagen før vi skulle til træning og så selvfølgelig på dagen. Jeg ved at der er nogen der siger, at de skal have mange før de virker, men altså på Sookie virkede det helt efter planen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst skovtrold

:banan::banan:Så er der kun en uge tilbage.

 

Vi var til agility i går aftens. Og i forhold til hvad han plejer at præsterer, så opførte han sig rigtig godt. Vi fik løbet en helt bane til sidst, men kun 2 "nu er jeg på vej væk, mor, men kommer næsten med det samme når du kalder" Det plejer at være" et sprig, og så er jeg helt væk og vil ikke fanges mor"

 

Stor frem gang. Glæder mig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan:Så er der kun en uge tilbage.

 

Vi var til agility i går aftens. Og i forhold til hvad han plejer at præsterer, så opførte han sig rigtig godt. Vi fik løbet en helt bane til sidst, men kun 2 "nu er jeg på vej væk, mor, men kommer næsten med det samme når du kalder" Det plejer at være" et sprig, og så er jeg helt væk og vil ikke fanges mor"

 

Stor frem gang. Glæder mig :klap:

 

 

Jaaaaaaaaaa, glæder mig også :klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...